Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært veldig dårlig f.o.m. uttaket forrige fredag. Trodde først det bare var Crinonen, men på sykehuset sa de at det nok var all stimuleringen... Er nå sykemeldt ut uka. I helgen var jeg veldig oppblåst i magen, og vond.. Nå er det litt bedre, men det går opp og ned.. Har også vært kvalm, svimmel, hatt forstoppelse.. Har rett og slett vært helt utslått og ganske apatisk.. En helt forferdelig følelse.. Noen andre som har hatt det sånn? Blir jo redd innimellom, og så lurer jeg på hvor lenge dette kommer til å vare.. Er på rd 2 nå.. Går på Crinone en gang om dagen, og har gått på Puregon og Synarela.. Dessuten skulle jeg liksom ta lappen i forbindelse med ny jobb, ha besøk av familie osv., men nå står jo alt på vent.. Føler alt er så usikkert og blir veldig sliten og stressa... Og det er jo ikke det beste utgangspunktet for en god rugeperiode.. Det positive er at jeg bruker lite tid på hva resultatet kommer til å bli.. Vil liksom bare komme meg gjennom alt ubehaget akkurat nå.. Puh.. Det var dagens hjertesukk..

Fortsetter under...

Fikk ut 9 egg. Det har vært snakk om overstimulering, men de sjekka det før innsett, og da var det bare bittelitt.. Og jeg var mye mer oppblåst i helgen før innsett.. Får vondt i magen hvis jeg spiser eller drikker mer enn bare litt.. Veldig slitsomt.. Men jeg skal prøve å være flink jente og drikke mye =)

Jeg har hatt det ganske likt som deg, jeg hadde vist store eggposer, og var overstimulert. Fikk beskjed om å drikke 4 liter vann om dagen, får veldig vondt når jeg drikker mye,spiser mye ol. Hjelper litt å gå seg en lien tur,få bevegd litt på seg. Blir en del dobesøk av all den drikkinga,men det hjelper.Er på rugedag 5 nå, og i dag er det mye bedre:) Jeg anbefaler også å kjøpe en varmeflaske og ligge med denne om natta, jeg sov nesten ikke de tre første nettene pga smerter.

Håper du blir bedre:)

Takk for tips =) Godt å høre at du har fått det bedre!! Jeg skal kanskje undersøkes på sykehuset etterpå eller i morgen. Så du klarte å få i deg 4 liter enda så ubehagelig det er å drikke? Varmeflaske er godt, ja, det har jeg prøvd litt. tror forresten at jeg er ekstra utsatt for dette pga PCOS.. Lykke til videre med tilstanden og ruginga =)

Annonse

jeg har vært innlagt pga overstimulering, hatt det to ganger og jeg måtte drikke helt sinnsykte mengder med væske, samtidig som jeg fikk intravanøst.

jeg måtte også tisse i et "litermål" og skrive ned alt av urin som kom ut igjen...

også viktig å holde seg i ro om man er overstimulert- da eggstokkene dine kan vri seg- og da må det opereres...

og en ting til...ved stigende hcg- altså graviditet vil overstimuleringen bli værre - da hcg trigger eggposene å fylle seg med væske igjen!

får håpe du har en mild variant - og at du føler deg bedre snart:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...