Gå til innhold

Dere som har fått Positiv ETTER IKM??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dager over.. Hadde IKM på Lørdag.. Bare negative tester til nå! Men dere som fikk positiv lenge etter IKM, har dere hatt symptomer eller kjennt at dere var gravid rundt IKM og etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk positiv 2 dager over IKM, men tror jeg testet med feil tester på IKM - da brukte jeg supersensitiv strimmel.

Den var helt blank.

Men to dager etterpå fikk jeg klar og sterke strek på billigstav og dagen etterpå på digital med ukeindikator :-)

Kanskje du har hatt EL senere enn du tror ?

Lykke til !!

Skrevet

Søren, så først nå at du spurte om symptomer og om man kjente noe til graviditeten :-) beklager !

Nei, ingen symptomer eller tegn på IKM, og heller ikke over IKM.

Er i 6.uke nå og fortsatt bare ømme bryster som "tegn".

Skrevet

hehe ok!

Eg er ganske så sikker på når eg hadde EL.. Tok tester!

Tar en ny G-test å måren og om 3 dager så ser eg.. Har til i dag "følt" at eg er gravid, og kjennt noe anderledes med magen.. Menssmerter, stikking og muldring.. Men bare litt! En dag kjennte eg plutseli prikking i brystvorten, men eg er usikker på om dette er psykisk eller om det er ekte.. Så forvirrende! Men håper på en Positiv test og FAKTISK kvalme:P Hehe.. Hvis ikke så får eg bare vente!

Noen andre som ikke har kjennt noen ting av graviditeten før etter ca 5-6 uker?

Skrevet

Hei:) Jeg testet ikke før TR var en uke forsinket (tenkte ikke over at hun ikke kom), og testene ble positive!:) Så vet ikke om jeg hadde testet positivt på IKM-dagen, og det irriterer meg litt:P Hadde egentlig ingen spesielle symptomer da.. Murringer hadde jeg, men det har jeg ved hver mens også, så tenkte ikke over at det kunne være et symptom.. Etter kanskje to små uker kom symptomene.. Veldig ømme bryster, tisset oftere, ble trettere.. Jeg var ikke kvalm en eneste dag!!:/ Håper jeg blir kvalm neste graviditet jeg også, slik at jeg føler meg litt mer gravid.. (mistet i ma 13+0) Så jeg vil si at for min del kom ikke symptomene før i uke 6-7 (bortsett fra uteblitt TR da) :P

Skrevet

Jeg hadde ikm i går og testet positivt på ettermiddagen.. har hatt syyykt ømme pupper den siste uka..og de har vokst! Ellers har jeg hatt en go del stikkinger eller rivinger i magen på en måte..

Skrevet

Glemte å si at jeg har hatt en go del mensmurringer og ryggont den siste uken..

Skrevet

melder meg på her, ikm var søndag :-( bare negative tester til nå, utenom imorges, svak svak positiv. :-S

Skrevet

Fikk ikke positiv før ca 1 uke etter ikm.

Skrevet

Jeg har IKM idag. Jeg er alltid presis. Jeg har IKKE ømme bryster noe jeg faktisk PLEIER å ha før mensen. Jeg VET når jeg hadde EL, og det er 14 dager siden idag. Ikke tegn til mensen, men økt utflod.

Negative billigtester!

Regner IKKE med å være gravid, men dette er merkelig ?????????????

Skrevet

Eg har alltid hatt utflod, men nå har eg mye mer en vanligt!

Skrevet

forsatt ingen tante her :-S hun er ikke velkommen heller men testene kunne for all del vist positivt nå. er 4 - 2 dager over ikm. aldri godt over før.

Skrevet

Ingen tante her heller.. Dag 5!!! :( Negativ test i morres!

Skrevet

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid og tok en test dagen før IKM. Den var negativ. Men murringene bare fortsatte, og da jeg tok en test 4 dager etter IKM var den positiv. Fikk da 2-3 uker på ukesindikatoren på CB. Så det er noe i denne "magefølelsen" tror jeg:-)

Skrevet

Har bestillt flere tester og nye EL tester så eg er klar for både POSITIV test og TR.. Så kan eg starte på nytt! Men er så sikker på at eg hadde EL sist mnd, tok tester.. Men så va d jo etter min siste "pille-mens" så syklusen min kan jo ver lengre enn eg vet.. Men uansett, så tok eg EL teser den 22,23 og 24 oktober og positiv 22 og 23, negativ 24.. ! Hadde masse sex rundt de dagene., Fikk så blødninger 3 dager etter EL ... så ikkje vet eg ka som skjer med kroppen min!

Skrevet

Hei dere!

Kan jeg spørre hva IKM, EL og TR betyr?

Jeg går om dagen å lurer fært på om jeg er gravid eller ikke.

Magen min er blitt veldig oppblåst, jeg tisser ofte og er trøtt og sliten. Vært litt kvalm i perioder. Kjenner gode mens murringer og i korsryggen, som sist...

Men ingen ømme bryster, og jeg har testet negativt.

Venter spent på tanta ;)

Skrevet

IKM: ikke kommende mens

EL: eggløsning

TR: tante rød=mensen

hihi... jeg er nå 3 dager over IKM, og testet positivt i dag!!! men hadde en minimal blødning i ste, så får se hva som skjer videre =) lykke til!!

Skrevet

Jeg hadde IKM torsdag 12, men ikke fått besøk av tanta enda. Testet negativt tirsdag 10.

Eneste symptomene jeg har er at jeg tisser veldig ofte, til og med om natta, og at det murrer litt nedentil. Litt ekstra trett tror jeg.

Vil så gjerne være gravid, men tør liksom ikke å teste, i frykt for å få negativ. Har ingen tester hjemme, så kan tidligst kjøpe i morgen. Men tror jeg skal vente til tirsdag eller onsdag for å teste. Livredd for å få negativ!

Skrevet

Heei! Eg har nytt nick=) Linn her!

Eg fekk negativ i går.. Så tester igjen i måren! Men så har eg fått en gruusom smerte i venstre side.. ikke mens aktig og ikke stikking, mer som om noen sliter og drar og kniper..! Også har eg av og til litt stølhetsfølelse ? hmm.. Så tenker.. Enten er det kroppen som har lurt meg og at det er EL, ellers er eg gravid og at det er livmoren som utvider seg.. MEn forsatt rart at i dag er eg på dag 8 etter IKM og forsatt negativt..Kjenner at det er noe anderledes.. Så eg forstår ingenting!!

Skrevet

Hei :) du har ikke tenkt på å dra til lege for å sjekke? Uff 8 dager over! Får bare tro at det er positivt!! Er bare på min 2. Dag over men slitsomt å vente allerede! Lykke til ! :) håper du er gravid.

Skrevet

Ååå takk=) Håper eg og.. Men tvilen begynner jo å ta innpå når det er sånn.. Lykke til du og! :) Hadde vert kjekt å få JULI eller AUGUST BAYBY =) hehe! Stoor kleem

Skrevet

ønskermegbaby, ja tvilen er sterk hos meg iallefall, virker som alle får positiv på eller nær ikm, og iallefall etter! Så har ikke mye troen. Men et lite håp er det jo alltids. Stå på videre! Si fra hvis noe skjer da :)

Skrevet

Plutselig_gravid, testet du negativt andre dager før du fikk positiv test? :)

Skrevet

Hvordan går det med dere andre i denne lite lukurative klubben "tester som blir positive etter tidsfristen"? Hvem er gravide, hvem er ikke? Jeg har ikke testet mere, IKM er ventet 16-19. november, foreløpig ingen TR i sikte. Skal prøve å vente med å teste til 20 hvis jeg klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...