Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Tenkte å gi julekurv med diverse oppi som gave til de fleste i familien i år. Vil gjerne ha mange tips om hva jeg kan bruke, både spiselig/drikkelig og andre ting. Har jo tenkt på vin, sjokolade, kaffe/te, men vil ha så mange forslag som mulig Tusen takk til alle som gidder å svare
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 telys, lys, gløgg + nøtteblading + rødvin, gode oster, matoljer, krydder, sild (sånn julesild...) , ferske urter, kjøkkenredskap, (blir en fin "bukett"), flax-lodd, julestjerne, svibel, kjeks, massasjeolje, skrubbevott, dusjsåper, ... Hmmm, kom ikke på mer i farta. :-)
Verbena Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Såpe?! Har du en lush-butikk i nærheten så er jo det et must! Tenker at jeg skal lage en liten kurv til mine besteforeldre med masse rart i. Siden de uansett har alt fra før av. her blir det såpe, te/kaffe, sjokolade(muligens flere typer), lys, noe laget av ungene og sikkert mere om jeg plutselig finner noe lurt!
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Syns det er stilig å bruke cellofan og pakke inn pepperkaker,noen konfekt eller litt finere sjokoladebiter, brente mandler, en 5-6 røde stearinlys man binder en sløyfe rundt,(veldig dekorativt det), mokkabønner,marsipan,et julehefte,peppernøtter,hvis noen i familien har dyr, er det koselig å legge oppi litt godbiter til de også
*toppris* Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 en slik liten søt juleengel i glass:) det får besteforeldrene her i sin julegavepose hvert år;) de er kjempesøte og billige:)
erteposen + 4 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg liker å lage tema korg t.d. lokalprodusert (bondens marked er supert. Syltetøy, honnnig, oster fra små produsenter osv. )eller italiensk (biscotti, olivenolje, parmasan, vin, oliven, tapanader osv.)
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 Å, så mange gode forslag!! Tusen takk. Gleder meg til å lage disse jeg nå Håper det faller i smak hos folk da, jeg hadde ihvertfall blitt glad for å få en god kurv selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå