Gå til innhold

Kommer fra gyn nå, og han sa at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kunne se 2 prikker (så det selv og) som kunne tyde på graviditet. Skulle egentlig bare ta celleprøve,men tok og invendig ul for å se at alt var ok etter ma i juli. Slimhinnene var og tykke. Men den ene prikken lå for langt borte fra veggen foreløpig til å si noe sikkert. Så er det noe på gang så vises det ikke på test foreløpig. Blir spennende å se hva som skjer. Det stikker og iser litt i brystene disse dager og jeg har mye mensmurringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ,så spennende:-))) krysser alt som krysses kan for at det er en spire der:-))

lykke til:-)

Skrevet

Takk for det, blir spennende å se. men måtte ikke ha for store forhåpninger så jeg ikke blir skuffet. klem

Skrevet

Huff, ja dette var spennende saker!!!!! :o

Ååååå så spent eg blir :D:D

*kryssefingre,legger,lår,armer o.s.v. for deg* (trenger jo ikkje skreve med beina på et par uker ennå eg :P)

Skrevet

Heheheheh du kan få sagt d drømme hehe. Ja blir spennende å se hva som skjer,men har en følelse av at det ikke vil feste seg jeg da, men den som venter får se. Stoor klem

Skrevet

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee:))))))))))))))

Nå satt jeg akkurat og skulle skrive sms til deg for å høre hvordan det gikk i dag, men så tenkte jeg å se her først og jammen var det en hyggelig oppdatering fra deg gitt:)

Dette blir jo utroooolig spennende katta! Når er IKM igjen? Er ikke det nå i helga da? Da burde det jo allerede ha festet seg........

XXXXXXXXXXXXX Alt jeg har for deg!

Og jeg kan krysse det emste i dag for vi har lagt inn nye aksjer igjen:) he he..... neg. EL-tester men myyyyyye EL-slim:) sorry detaljer.....

Stooooooooor lykke-til-klem fra meg:)

Skrevet

Hei vennen. Tlf var tom for strøm, så fikk ikke sendt sms til deg så måtte skrive i stedet. Ikm er ca mandag tror jeg, men surr i syklusen vettu så er ikke sikker. Men siden den prikken var på midten enda og ikke lenger til venstre var d for tidlig å si noe helt sikkert. Betyr d at den ikke har festa seg enda da? Var 2 prikker der. Oi så spennende at du har masse el slim allerede. Er sikker på at spiren sitter med en gang denne gang!! Stooor klem

Skrevet

Ååååååå....spennende da !!!!!!

Høres jo lovende ut - hvis gyn sa dette, så er det sikkert ikke SÅ bortinatta :-)

Ønsker deg masse massse lykke til katta !!

Hvor i syklus er du nå ?

Skrevet

IKKE NOE PROBLEM!

Skrevet

Spennende, håper dem fester seg godt, ihvertfall en av prikkene:D

Skrevet

hei 68-mamma. gratulerte deg på 1 tri, men vet ikke om du har sett det hehe. Ble helt sjokka jeg for visste ikke det. Så utrolig glad på dine vegne. Er på dag 30 i syklusen, men syklusen er på over 5 uker etter ma, så etter temp å beregne som steg forige mandag så er det vel til mandag som er ikm dagen ca. Så blir spennende å teste igjen om noen dager. Men er jo ikke sikkert prikken vil feste seg ordentlig til veggen da, så får bare være tolmodig. Prøvde jo egentlig ikke denne uka pga vaksine taking forige mandag og bryllup om en mnd!! hehe. Stooor klem og lykke til videre der inne på 1-tri. Alt vel forresten?

Skrevet

Oisann, var litt kjapp i avtrekkern der gitt:)

Ca mandag ja, men da er det jo ikke rart at det er litt tidlig å teste positivt ennå. men synes jo det gyn sa hørtes veldig bra ut jeg da. Han hadde vel ikke sagt noe hvis ikke han mistenkte det samme som deg?

Sender over en goood dose tålmodighet til deg ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og så kan du prøve å holde deg noen dager til før du tester kanskje? Skal lete en ekstra gang etter de grav-testene som jeg mener sambo har kastet. Hvis jeg likevel finner de så skal jeg ta med noen til deg på fredag:) hihi.....

Joda jeg er fornøyd med at kroppen min i alle fall prøver å komme seg i orden igjen jeg altså! Hadde blodig slim igjen i går og en liten blødning etter håndballkamp, men i dag så var det (sorry detaljer) EL-slim som strakk seg helt ned i vannet i do..... MÅ jo være EL nå, kan ikek skjønne annet selv om EL-tester sier neg.

Skal på apoteket nå og kjøpe meg testepinner til fertilitetsmonitor for de kan visst brukes i cbd el-test. Mye billigere vettu:)

Skrevet

Tusen takk Lotta!

Maddemor: utrolig fruktbart slim du har for tiden da!! Klart det er el slim. Kan ikke alltid stole på de testene. Krysser alt jeg har. Må ikke den prikke hen på siden av veggen før hcg slår ut? Hehe, litt komisk altså. Klem. Ps ikke tenk på de testene, kjøp noen nye til deg selv, jeg har en igjen som jeg tester med til fredag.

Skrevet

Ja vi får se hvor fruktbar jeg er da vettu:) Skal ikke stå på innsatsen i alle fall:)

Men de testene irriterer meg grønn i dag, så jeg MÅ lete ekstra godt, for det KAN jo hende at jeg har beskyldt sambo for noe han ikke har gjort... ehem....

HVIS jeg finner de, så skal jeg ta med til deg i alle fall:)

De prikkene må nok inn til veggen før det slår ut på hcg ja, men det er jo litt rart at du fikk positiv test etter tiden var gått ut da..... Kanskje de prikkene driver og stryker litt langs veggen og er i ferd med å feste seg? Håper det.... men du; prikker...... betyr det at det er 2 egg på gang hos deg nå eller? Twins...?

Nå skal jeg faktisk stikke på apoteket og kjøpe meg de pinnene til cb fertilitetsmonitor jeg.

Snakkes snuppa:)

Skrevet

Så utrolig spendende.

Gleder meg til å rope gratulerer når testen blir positiv om en ukes tid ;-D

Skrevet

Tusen takk vennen. Håper bare de fester seg da hehe.

Maddemor: TWINS uæh, d tenkte jeg ikke på, var ikke fostersekken da? Ja kan være prikken har stryka borti eller noe. Puppene iser i allefall disse dager, vondt i lyskene og stikker oppi der av og til+ et opp og ned humør hehe. Håper du finner testene da, men snuppa mi, behold dem selv du. Klems

Skrevet

joda, det var sikkert fostersekken vettu:)

Hååååper alt jeg har for deg nå!

Selv kom jeg akkurat til å tenke på at det kan godt være at jeg ikke har EL nå, selv om kroppen sier at jeg har det. For jeg har jo bare 1 eggstokk og 1 eggleder så kasnkje dette er første gangen jeg opplever å ikke ha EL siden exu i april?

Ja ja, gidder ikke å deppe. Vi gjør nå en innsats likevel vi så får det gå som det går:)

Nå har jeg kjøpt 20 pinner til fertilitetsmonitor og begynner ny testing i ettermiddag:)

Skrevet

For noen fantastiske nyheter du kommer med da kjære katta76:) Høres jo utrolig lovende ut, og det skal bli grise spennende og følge med deg de nærmeste dagene:)

Hvordan går det med bryllup forberedelsene da???? Er dere i rute eller.....blir jo en billig pris og betale om du må drikke brus på bryllupet og ikke champagne.....hehe-når du sitter der med en nydelig hemmelighet under hjerte:)))

Varme lykke til klemmer fra meg:)

Skrevet

hei min kjære Tirilgirl. Nå er d bare å håpe på at prikken vil feste seg i veggen hehe. Håper det asså!!! Ja nå er det full rulle med forberedelser. Tror jeg ligger i rute, men blir myyye dyrere enn jeg hadde trodd, men.men det er jo verdt det. Fester den lille seg blir det champagnebrus i stedet hehe. Hvordan går det med deg da? var så lei meg når jeg leste at det ikke ble noe denne mnd heller. Krysser fingre for julespire hos deg!! Masse klemmer

Skrevet

Åh så spennende da katta!!! Da krysser vi fingrene for at det er en lite spire som ligger og gror i magen min:)

Skrevet

Hei kjære caffe-mor! tusen takk for det, og krysser masse for deg og at du kan snu fredag den 13 til noe positivt!!!! klem

Skrevet

Oi,oi,katta76.

Så utrolig spennende!!!!!

Er så glad på dine vegne. Krysser alt jeg kan for at det nå går den rette veien;)))) Det fortjener dere virkelig. Ser av de flotte innleggene dine at du er en varm,omtenksom og omsorgsfull person.

Hold oss oppdatert da......

Skrevet

For noen flott ord Ønskeross, ble skikkelig rørt nå!!!

Er veldig spent på om prikken vil feste seg eller gå ut som en vanlig menstruasjon. Nå gjenstår det bare den vanskelige delen med tålmodighet da hehe. Ikke lett. Men får bare se hvordan symptomene utvikler seg og satse på at det går bra. Masse lykke til til deg også. stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...