Gå til innhold

TANTAAA!!!!!!!!!!!! (

Drømme Stress ned-mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

......tanta kom!! Eller.. I mårra så e den komt. Hehe.. Spotta biiittelitt i går, og i dag er det mere..så da kommer jo TANTA! :D:D:D:D *juble*

Wheee!!! :D:D:D:D I'm so happy!! :D:D:D

Har eg hatt el likevel kanskje? For det e jo "right on the mark" den kommer nå på cd 37. 36-39 dager hadde eg jo før sommern.... Kjøpe meg ny tempmåler etterhvert, tror eg.. Får bruke den gamle enn så lenge, men.. bare bli flinkere å måle til samme tid hver dag, og kanskje begynne å måle vaginalt.... Kan bestille meg el-tester og da jo :D

Å herreguuud eg e så happy!! :D

Trodde aldri eg skulle bli såååå glad for å få tanta!! :D:D:D:D Godt mulig det var en SA eg hadde i juli då (fått beskjed at en kjemisk graviditet ikkje kan klure så mye med syklus etterpå) .......3 sykluser helt på dagen, også plutselig 47 dager før positiv test, to uker med blødning, opphold ei uke, så blødninger i nesten to uker igjen..også TO MÅNEDER UTEN MENS!!! Jaja!! Ikkje noe å gjøre med det da, men..greit å ha i bakhodet om det skulle skje flere ganger...

Men! Tanta e her!! Eg e så happyyyyy!!! *juuuble* *juble enda meeer*

Så nå ska eg slutte å skrive kor happy eg er, og heller ta tak på å vaske gjesterommet til svigermor kommer på besøk i mårra :D:D:D:D:D:D, så kanskje tantekreket tar seg opp og oppføre seg skikkeligt!! Hehe.... Så slapp eg å venta i uvissheten enda lengre!! :D Passa fint det med fiine, kviite tester! (skulle ikkje tro eg var prøver akkurat nå..haha!!)

Ha en FLOTT DAG JENTER!! :D:D

Nå har optimisten i meg, komt frem igjen!! Blei litt nervøs om eg måtte vente i to nye måneder nå, men det ser ut som om eg slapp!! :D

Stoooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å se at noen blir glad for denne fæle tanta... ;))

Vel, da er d jo bare å sette igang... Lykke til !!

Håper vi blir jule-gravide hele gjengen !! ;))

Skrevet

ÅÅå så bra. Virker som om syklusen din stabiliserer seg nå da!!! Bra for deg. Masse lykke til med ny prøverunde. Stooor klem

Skrevet

Håpe alt eg kan her! Men...hvis ikkje så e det da måte på tilfeldighet at 2 av 6 pp'er skal være samme lengde!!! Men men!

*stikker og børster håret med støvkosten* Gjesterom som ingen har overnatta på på ett år, er ikkje spesielt støvfrie...............

Skrevet

har sendt deg melding drømme så du ikke glemmer å skjekke innboksen;)

Skrevet

*weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*

Har svart deg :D

Skrevet

Hihiii! Kose deg med tanta da, men håpe at hun holder seg vekk neste mnd:)

Skrevet

Jeg som leste overskriften og tenkte at jeg skulle inn og skrive FAEN eller.....men så feil kan man ta:) Her møter jeg jo verdens blideste jente som er SÅ glad for å få tantekreket på besøk......hehe

Men forstår jo godt hvorfor da, syklusene begynner og oppføre seg som de skal........

Lykke til videre med prøvingen:) Klem fra meg

Skrevet

Så flott, lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...