Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Vi har ikke oppvaskmaskin, så jeg vasker vannflaskene for hånd med zalo. Jeg skylte flasken til jenta sikkert 10 ganger, men når hun hadde drukket av den i dag tidlig så jeg at det var skum på overflaten av vannet. Jeg luktet på og det luktet zalo. Hva gjør man? Er det farlig? Det luktet ikke av vannet når jeg hadde fylt i vannet, så jeg vet ikke hva som har skjedd..
V.A.B Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 jeg vasker mine først med zalo og skyller godt, så koker jeg dem.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Nå er barnet 11 mnd da, jeg kokte flasken frem til hun var 6 mnd, men da sa helsestasjonen at jeg kunne slutte med det. HI
V.A.B Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 åja, det kunne ikke jeg vite;) Hva med et annet vaskemiddel? Dersom Neutral har oppvaskmiddel ville jeg prøvd dette, har mange av produktene deres og bader ungen min i badesåpen deres, og det smaker eller lukter ingenting.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Hehe, er du ikke synsk? Jeg får sjekke dette ut om de har oppvaskmiddel. Men tror du zalo kan være farlig å ha fått en liten smak av? Det er jo ikke vanligvis det man tilbyr barna sine mener jeg
Småtorsk Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Litt zalo kan da ikke være farlig. Vi har da alle fått i oss litt såpe en gang i blandt i livet? Giftinformasjonssentralen er enig med meg, oppvasksåpe ( til håndoppvask) står på denne lista over ikke farlig ting: http://www.helsedirektoratet.no/giftinfo/kjemikalier/a___ufarlige_eller_lite_farlige_produkter_76214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå