Gå til innhold

Er bare så fortvilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært prøver i over 4 år...

Jeg har vært hos utredning hos Hausken og funnet ut at jeg har et lite eggutvalg i forhold til alder, ergo vanskelig å bli gravid og å opprettholde svangerskapet. Har 4 spontanaborter som vi kjenner til, de to siste de siste 3 mnd.... Hausken sier vi må ha prøverør for å ha kontroll på hvilke egg jeg blir gravid på, visst ikke vil vi oppleve dette gang på gang, altså bruke laaang tid på å oppnå graviditet, for så spontanabortere. På utredningen var jeg gravid, fikk medisin for å opprettholde svangerskapet, men det gikk allikevel ikke. Dette bekrefter jo teorien hans, med dårlige egg...

Var hos legen i dag for å bli henvist til prøverør ved Haukeland. Tenkte jo at vi kan stille oss i kø, og prøve et forsøk hos hausken i mellomtiden.

legen ringte haukeland for å spørre om ventetid osv, fikk til svar at prøverør ikke er aktuelt for oss for jeg blir jo gravid..... Og at man må ha 4 spontanaborter på 1 år for å få prøverør....

Gjett om jeg ble fortvilet, hallo, jeg klarer aldri i verden å oppnå 4 graviditeter på et år. har brukt over to år for å oppnå de to siste.... Jeg er bare så fortvilet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men det kan jo ikke være sant, vi skal inn i desember åjeg har "bare" hatt SA en gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...