Gå til innhold

Duste lege kontor...

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte legekontoret på grunn av mistanke om svineinfluensa.

Først virket det som om hun sekereræren som tok telefonen ikke ville snakke med meg. Virket som om det hun hadde lyst til å si var "hold deg hjemme og ikke plag meg med å ring". Begynte å snakke masse om de 8 dagene egemeldign vi har, jeg vet det, jeg hadde dem også mens de fleste ande hadde 3.

Endelig kom jeg frem til det jeg faktisk skulle spørre om, Tamiflu, i pakningsvedlegget står det at de skal tas med forsiktighet når man prøver å bli gravid. Hvorav hennes kommentar var "da kan du jo slutte å prøve mens du er gravid da". Arrrrrrrg. Jeg hadde EL for en uke siden, ikke akkurat det svaret jeg ønsket, og dessuten virket hun meget overrasket over at jeg i det hele tatt hadde lest pakningsvedlegget....

Tror nesten jeg ringer pandemitelefonen dersom det finnes noe slikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, ringte dit. Ga meg noen svar og sa rett ut at legen ikke har lov til å avvise meg.

Ringte tilbake til legekontoret, fikk time 1030

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen? Se forresten min tråd ang etter jeg var hos gyn idag. Klem

Skrevet

Jeg har nøff, nøff syke som har satt seg i lungene og har utviklet kraftig bronkitt ;-(

Glad jeg ikke hørte på hun helsesekeretæren, for legen min ble litt blek om nebbet når hun lyttet på med.

Så nå sitter jeg å knasker 2 typer piller og drikker hostesaft ;-(

Skrevet

Huff stakkars deg da. Du får legge deg godt til rette og ta det med stoor ro en ukes tid. Godt du stod på ditt, Masse god bedring og en stooor bamseklem.

Skrevet

god bedring. var du syk enda når du dro til lege? kunne de påvise svin? var hos lege i dag jeg, har hatt influensa i ti dager, nå egentlig bra men tungt å puste i dag og tett i bryst, han ga meg bare pencilin mot luftveisinfeksjon, svin ble ikke nevnt en gang, jeg burde kanskje spurt men det er vel forsent å teste nå? eller gjorde du det etter bedring?

Skrevet

Nei, jeg ble ikke testet.

Men med vond hals, verking i hele kroppen, vondt i hodet, meget hes, hosting, på følesen av at noen sitter på brystet mitt og mange kollegaer på jobb som er syke med SI, så var det nok.

Den bronkitten gjør ting bare ting bare en *liten* smule værre.

Jeg får nesten ikke puste

Skrevet

Da går jeg nesten ut fra at jeg og kanskje har hatt det, samme symptomer som deg + høy feber da. Tungt for å puste her og, ekkelt! Masse god bedring til oss begge da :) Håper du blir raskt bra!

Skrevet

Har det slik jeg og :( Helt grusomt. Hoster så masse at nå har jeg gangsperr fra kragebeinet ned til skambenet. OG jeg har astma, så jeg blir så sliten i lungene av å hoste at hver gang jeg får en hoste kule må jeg ta medisinen min. This sucks.

Er det mulig at du kan hoste så mye at det fører til en SA?????

Har skikkelige TR smerter idag :( Men fremdeles gravid og ingen blødning.

Skrevet

Det håper jeg inderlig ikke.

Spiren din har det med å klamre seg fast i 9 mnd.......

Stakkars, og jeg som syns jeg har det jævlig. Hoster så jeg mister pusten og er ved å falle sammen, og jeg har ingen luftveisplager til vanlig.

Du må jo ha der forferdelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...