3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei alle sammen. Jeg lurer på om jeg har hatt en SA. Jeg hadde blødning på fredag og lørdag, ikke noe smerter, bare litt svake mens smerter liksom... ikke noe blødning etter dette..... men det var som en vanlig mens.......... jeg var da i uke 5, og er begynt på uke 6 i dag (visst det er noe igjen inni der) jeg tok en test fredagen, den var av et annet merke, da vi var i utlandet, og denne ble svak positiv. tok så en cb+ lørdagen, denne ble også svak positiv, og så tok jeg en cb+ søndagen, denne ble litt sterkere enn den på lørdagen, så jeg antok at jeg kanskje hadde hatt tvillinger, men at den ene hadde endt i en SA???? så tok jeg en QR i går på dagen, denne ble positiv, ikke skikkelig sterk men godt synlig hvertfall, så tok jeg den siste QR i morges, denne ble negativ???? urinen var riktig nok veldig lys da ( drakk nesten 1 liter melk før sengetid) men er det noen som har opplevd noe sånnt og likevel vært gravid???
vanilje78 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 hei hei Jeg opplevde det samme for 9 år siden med min første, jeg ble sendt til regelmessige undersøkelser på rikshospitalen for UL og blodprøver. Legene var først helt sikre på at jeg hadde mistet, men det hadde jeg ikke. Hun er nå 8 år å venter spent på å endelig bli storesøster Lykke til!
millie+2klumper Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Ta en tur til legen å få det sjekket så du kan få ro i sjelen! Gi en lyd om hvordan det går. lykke til! Håper alt står bra til og du fortsatt er gravid:)
3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 vanilje78: fikk du også svakere tester?? men var altså gravid likevel??
3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 millie+bebi: skal til legen kl 11:10 så får håpe jeg får noe svar da:)
3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 det som var så rart denne gangen, var at jeg fikk så voldsomme grav.symptomer. akkurat som det var dobbelt styrke på symptomene også fikk jeg positiv test nesten 1 uke før ikm........ det er jo ikke helt normalt
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Heisann! Det e mange forklaringer på blødning og svake testa. En positiv gravitest kan være positiv i opptil 6 uker etter en sa eller ma, umulig å "se kor raskt streken kommer opp å avgjøre kor gravid man e" Om du får svakere testa ville æ dratt til legen asap!! Nettopp pga faren for xu, eller at du har hadd en sa/ma og alt ikke e kommen ut. Tvillingteorien din kan d jo være også. Men viktig at du kommer dæ på ul og får målt hcg! Håpe alt kommer til å gå bra med dæ! Goklem
missM79 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg blødde mye rundt mens tider. Har fått oppfølging fra legen som har tatt HCG prøver 2 g i uken og de viser fin stigning... Venter i spenning på Ul i uke 7 nå. Er akkurat 6 uker i dag... Jeg vet jeg ikke har hatt tvilling graviditet, så veldig spent på hvordan det ser ut der inne. Det er en trøst i den fine hcg stigningen :-)
3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. november 2009 men er det ingen som har fått svake tester, og så å si negative?? for så å likevel være gravid?
3barns-mamma <3 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2009 da har jeg vært hos legen:) kan ikke si jeg ble noe klokere av denn grunn:p eneste hun gjorde var å ta blodprøver, så skal jeg ta nye på fredagen, for å sjekke hcg stigningen. jeg fikk heldigvis henvisning til Innvendig ul, men når jeg kom bort til gyn i sted å ga henvisningen til hun i skranken, så leste hun det å sa: du har jo hatt en blødning i helgen, så det er nok over for deg............. e det mulig???? holdt på å begynne å grine der jeg stod makan til ufølsom person............. men eg fikk no time kl 12 i morgen. Men eg regner ikke akkurat med å se noe på ul likevel tok en qr i sted (3timer siden toalettbesøk) og denne var nå så svak positiv at jeg kunne nesten ikke se den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå