Gå til innhold

Begynner dagen 4.30!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette går ikke lenger. Han vekker storebror og nekter å sovne igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Er mye alene med guttene og med full jobb ved siden av merker jeg at kroppen er trøtt.

Har noen noen gode ideer for hvordan jeg kan la han sovne igjen?

Han vil ha melk og setter i gang å hyle- og da holder han det gående til jeg gir meg ved 5 tiden. Dette er for tidlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Ville gitt han melk med engang,. så hadde han kanskje sovnet igjen med en gang. Den flasken kan du kutte ut senere når han våkner senere, er ofte bare faser, har vært gjennom det samme.

Skrevet

Når legger han seg på kvelden? Visstnok er det mange barn som våkner for tidlig, fordi de legger seg for sent (og ikke omvendt som man skulle tro).

Skrevet

Hei. Hadde et vennepar som tok en ukes kamp, hvor en gikk inn hver natt når barnet voknet (4-5-tiden) og sa "nei, det er natta enda, du må legge deg og sove". Dette gjorde de sikkert 50 ganger mellom 5 og 7 hver natt i en uke (satt utenfor døra). Til slutt skjønte barnet at det ble ikke tatt opp samme hva. Fungeret for de:)

Skrevet

Jeg har hadd akkurat samme problem som deg på minj 15 månders gammel gutt, men er på bedringens vei. Han har i de siste måndene våknet tidligere og tidligere og var lys våken i 4 tia. Men siden søndag har jeg holdt han en time lengere våken på kvelden, legger seg nå kl 20.00 sånn ca. Noen ganger litt tidligere vis han er veldig trøtt og sliten, når han våkner og vil opp så gir jeg beskjed om at det er natt og han får bare styre rundt meg og inne på soverommet mitt. Bryr meg ikke om hva han gjør, så lenge jeg vet at det er trykt. Inn i mellom sier jeg at det er natta og at du må komme å legge deg. Da prøver han og kommer inn til meg og lukker øynene, kan ligge da i 10 min eller noe sånt men så begynner han på nytt. Slik holder han på opp til 1,5 time. men så sovner han til slutt og sover rundt en halv time til 1 time. Det blir bare likere og likere. så er en måte å prøve noe slikt da, evt seler i sengen hans. Bruker det noen ganger jeg vis han blir helt umulig, da må jeg bare si at jeg har en gutt med meget mye energi og ikke klarer å sitte å kose på fanget uansett tid på døgnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...