Gå til innhold

Hvis du hadde hørt noen vaske munnen på barnet sitt med såpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg fikk faktisk høre om ei som vasker munnen på sønnen sin når han er ulydig. Det mener jeg er like mye misshandling som å dusje i kaldt vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det vil jeg si. men jeg vet om folk på min alder som ble utsatt for slikt og en av dem er den i vennekretsen som er mest fornøyd med oppdragelsen sin. de fikk ris om de gjorde noe galt også

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Jeg syns det er leit når ordet mishandlet blir brukt til alt. Da mister det sin verdi. Jeg vil heller at noen vasker munnen til en unge med zalo enn at de mister besinnelsen og slår ungen sin.

Skrevet

Ja den kan jeg vær enig i månefuglen. Men dette er snakk om en loten unge på 5 år,synes det hørest helt grusomt ut og vaske munnen med såpe,synes JEG :)

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Klart, men det skjedde sikkert bare en gang og da vil jeg ikke si at det er mishandling.

Skrevet

Ja for zalo er jo ikke giftig. Er det virkelig folk som ikke vet at det er skadelig og farlig?

Skrevet

Seriøst,jeg kunne ALDRI funnet på og straffet min unge på den måten,zalo eller palmolivesåpe,når man er 5 år,er man LITEN!

Synes det er alt for drøyt jeg!

Skrevet

Mamma`n min (som er verdens beste og mest kjærlige mor) pusset tennene mine med såpe èn gang da jeg var liten, fordi jeg bannet. Jeg husker mamma sa om ikke du kutter ut banningen må jeg vaske munnen din med såpe. Vet ikke alder, men jeg kan tippe rundt 6-7 år. Jeg fortsatte å si stygge ord, og til slutt pusset hun tenne mine med såpe. Jeg husker det den gang i dag, og jeg bannet ikke mer på en god stund.

Syns ikke det er mishandling.

Syns ordet mishandling brukes litt i hytt og pine. Og siden man ikke vet forhistorien bør man være litt forsiktig med hva man spekulerer i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...