Gå til innhold

Hva sier jeg når dette skjer da? Jeg er frustrert, sint og lei meg!

Anbefalte innlegg

For ca to uker siden, etter at jeg hadde hentet min datter i barnehagen, skulle jeg skifte bleien hennes. Da var det avføring i skjeden hennes, etter at assistenten i bhg ikke hadde tørket henne godt nok. Dagen etter ga jeg beskjed om dette i bhg. Sa at jeg forstod at det var mye å gjøre, men at det er viktig at barna er helt rein etter bleieskift og at jenter blir tørket fra underlivet og til rumpen for å unngå urinveisinfeksjon.

Da datteren min var blitt hentet fra barnehagen i dag, var hun helt hysterisk. Hun gråt helt forferdelig mye og jeg forstod ikke hva det var. Da jeg gikk for å skifte bleien hennes, så jeg at underlivet hennes var mørkerødt og kjempe sårt! (Da hun fikk ny bleie i dag morges var huden hennes helt fin og hadde helt vanlig hudfarge). Det var noen små rester av avføring der igjen! Jeg tok på henne krem og hun roet seg litt ned, men jeg forstår så godt at hun gråt sånn, for underlivet hennes var virkelig kjempe sårt!

Hva sier jeg nå i barnehagen? Jeg har lyst til å filleriste de! Jeg er så sint og jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere for jeg synes det er så vanvittig sløvt at de ikke en gang klarer å vaske barna ordentlig!!

Fortsetter under...

Jeg forstår virkelig din frustrasjon. Jeg ville tatt opp dette med styreren på avdelingen. For hvis det er noen av de ansatte som ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig, trenger h*n heller ikke å være der. Dette burde de vite, og underlivet skal være rent etter et bleiskift!! De går ikke rundt med rester etter avføring selv i underbuksa, og det vil helt klart ikke barna gjøre heller..

Stakkars lita da, klart det gjorde vondt!!!

Ta det opp med ped. leder på en ordentlig måte.Skjønner godt at du er sint, men prøv å være rolig når du tar det opp. Be om at de gjennomgår rutiner for bleieskift på et avdelingsmøte.

Håper det går bedre med jenta di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...