Gå til innhold

Hår som faller av...

Anbefalte innlegg

Vet det allerede finnes en tråd, MEN det gikk fortere å lage en ny enn å lete den "gamle" frem..

Var hos frisøren min her om dagen og spurte henne om det var noe som kunne minske håravfallet vi sliter med her.....

For det første kunne vi visst (burde vi visst) ha begynt å forebygge allerede i graviditeten!

Jeg fikk anbefalt en shampo og en gel som skulle redusere, jeg masserer hodebunn og styrer på!! =)

Innbiller meg at det er sånn shampo for gamle menn med "måne", hahaha.

Så nå venter jeg i spenning her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140960089-h%C3%A5r-som-faller-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe... ja viktig å forebygge så ikke vi får måne og viker vi også :oP Her faller det av i håndfuller hver dag. Lillemor er en kløpper til å lugge, og får da med seg ca tusen hår hver gang, håper det blir litt igjen til meg også...

Håravfall under amming er veldig vanlig. Babyen får de viktige næringstoffene håret ditt pleide å få tidligere. Du kan forsøke med B-vitamintilskudd. Det er veldig viktig for håret ditt og du kan ikke få for mye av det, da kroppen skiller ut det overflødige. Masser også godt i hodebunden når du bruker sjampoen din, det stimulerer hårsekken. Ikke gnikk, men masser så du "flytter" på skalpen og ikke gnikker mot håret om du skjønner :) Frisør her og hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...