Gjest Gul stjerne Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Og vet evt din nåværende kjæreste at din favorittring er fra en x...? Jeg gjør ikke det nå,men vet jeg tidligere har brukt et smykke jeg fikk fra en x, når jeg var sammen med en annen. Han visste det ikke.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Plukket ut diamantene i en ring fra en ex og smeltet om selve ringen for så å innfelle diamantene på nytt. Ble en helt ny ring som jeg ofte bruker;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg bruker helt klart mine smykker fra mine exer. Det er jo mine smykker? Mannen min stiller ingen spørsmål rundt det. Det tar jeg som en selvfølge. Men alle mine exer har fått tilbud om å få smykkene tilbake, sier de nei, er de mine. Med alle mine exer, betyr det 3 menn på 10 år og nåværende mann (nr 4) har jeg også vært sammen med i 10 år, så vi snakker om 20 års forhold her ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har kastet alt jeg har fått jeg. Gjorde det med engang det ble slutt, angrer litt på at jeg ikke smeltet alt om.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Ei fin parfymeflaske jeg fikk av en eks, ga jeg til min tante etterpå. Hun lurte på om det var noe galt med den. Alltid vært mistenksom den kjerringa, hehe.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Syns ikke noe om å bruke ringer eller kjeder jeg har fått av eksen. Det var noe han ga meg som kjærlighets erklæring, hans tegn på å vise sin kjærlighet. Og da føler jeg at det blir totalt feil å bruke det. Samboeren min har gitt meg mange andre og flottere smykker, så jeg mangler ikke noe på hverken fingre eller hals.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Jeg har en nydelig ring som jeg bruker hver dag. Den fikk jeg fra eksen. MEN! Jeg fikk den fra barna, som ga den til meg på morsdagen. Men han hadde kjøpt den. Så egentlig er den vel da fra barna mine. Iallefall er det sånn jeg ser på den, og tar den derfor aldri av meg, selv om jeg er gift på nytt.
Annci<3 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 At smykkene var et tegn på kjærlighet og bla bla bla bryr meg ikke, tenker litt enklere jeg;) Har 2 ekser, han ene har jeg ingenting igjen etter da jeg aldri fikk noe, men han andre har jeg noe stash fra. Synes det er helt ok, det er fine ting og han er en gutt jeg er svært glad for at jeg fikk dele 5 turbulense år av livet mitt med. Ligger gode minner i de smykkene:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Jeg har flere smykker fra mine ex'er. Har ingen planer om å kaste de eller om å ikke bruke de. Min ste-datter låner noen av de, noe min mann ikke har noen betenkeligheter med. Om min mann bruker smykker han har fått av sine ex'er har ikke jeg noe å si på det. Han sine ting, han som bestemmer hva han vil gjøre med det. Meg og min mann møtte min første ex for en stund siden og da hadde jeg tilfeldigvis på ett smykke jeg hadde fått av han. "du har det enda" var kommentaren. Har ikke hørt min mann har sagt noe på det siden, men nå har jeg ikke noe anstrengt forhold til mine ex'er. Min mann logger seg inn på min msn og snakker med min ex om han har data spørsmål blandt annet.
Gjest losen Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Jeg gjør ikke det. Synes det blir litt rart. Har fine ting fra min nåværende kjæreste, har fine ting jeg har fått fra min mor som hun enten har arvet eller fått av pappa, og min far er flink å kjøpe smykker til meg. Ser ikke hvorfor jeg skal gå med smykker jeg har fått fra andre menn. De smykkene bare ligger i smykke skapet, har ingen planer om å kaste noenting, bare vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå