Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har snakka litt sammen med gubben. Har ikkje innvolvert han så veldig i heile prøvinga og syklusen min o.s.v. Men klart han har jo skjønt at den kroppen min e på bærtur!! (til tross for dette er han bekymra det er han....stakkars hubby to be!!) Så..nå skal eg grave frem tipslista her ein plass, notere ned ALT av tilskudd eg kan ta, og hamstre inn og fôre gubben og megsjøl! Gå i anskaffelse av el-tester eller evt. en cb-monitor eller noe sånn. (Eller bare kjøpe el-tester og testpinner til monitoren..skal visstnok funke som fly). Ja, også må eg kjøpe ny temper! Den der eg har er ikkje noe god, og føle tempen e all over the place...at det ikkje er baaare meg. Så nå får me prøve kalender metoden. "Kjære! Det er mandag! Nå må vi ha sex!" Haha... har heldigvis ikkje så veldige prestasjonsproblemer min kjære (bortsett fra en og annen sjelden øl-tiss). Fullstendig blank var testen i dag!! Og det var såååå goooodt!! Får jo skyggestreker på ALT eg tar av tester føler eg. Både gråe og med farge! Så derfor må eg tempe. OM eg får el av megsjøl med litt tilskudd og daglige spaserturer, bytte til mildeste røyk (på vei mot slutting), så slipper eg å teste før eg ser om tempen holder seg. Må si det at det siste året har gjort meg ganske så nøktern i tankegangen...en håper så klart så lenge det er mulig men... Jaja!! Har nå begynt å spotte så vidt i dag og, så kanskje eg e heldig og tanta kommer likevel Det hadde vært sååå digg!! Nei...får krølle meg under pleddet og se resten av Grasy Anatomy og koose meg aleine (gubben vekke på jobb et par dager :-D )
snart ♥ Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Lykke til! Jeg tok ut spiral i august, men har vært syk,så har blitt anbefalt å vente av legene. Men nå er jeg i fin form og svineinfluensavaksinen begynner straks å virke, så nå er det lov! Rakk selvfølgelig ikke denne el heller, så venter på tanta...slik at vi endelig kan få prøve! Hurra! Krysser fingre for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå