Neverstill Skrevet 10. november 2009 #1 Del Skrevet 10. november 2009 det vil jeg... alt for nysgjerrig til ikke å få vite det jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ccathrine Skrevet 10. november 2009 #2 Del Skrevet 10. november 2009 Ja vi skal vite det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart 2 små:) Skrevet 11. november 2009 #3 Del Skrevet 11. november 2009 nei, vi skal ikke det. Visste ikke med storesøster heller. Synes det er spennende å ikke vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pagoda m/ny spire Skrevet 11. november 2009 #4 Del Skrevet 11. november 2009 heisann jeg vil ikke vite det...har to fra før, viste med de. men denne gangen vil jeg vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 11. november 2009 #5 Del Skrevet 11. november 2009 vi vil ikke vite det =) viste d heller ikke med støresøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Del Skrevet 11. november 2009 Ja vi vil vite det:) fikk vite det forrige gang også... Følte vi fikk et litt annet forhold til babyen når vi viste om det var gutt eller jente:) men er jo veldig spennende å vente også for de som klarer det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, vi vil vite. Blir mere personlig når man "vet" kjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #8 Del Skrevet 11. november 2009 vil vil vil vil vil vite. men får ikke vite i denne kommunen i sverige, enten man vil eller ikke. eneste mulighet er å gå til privat ul. koster minst 500.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg vil ikke vite, mannen vil(stor diskusjon her hjemme for tia). Jeg ser på det som en pakke som man ikke vet helt hva inneholder før man pakker den opp. Fra naturen sin side er det ikke normalt at man går rundt å vet kjønnet. Tenk om de tar feil og så har man gått rundt og trodd at gutten var en jente hele svangerskapet? Da blir det sikkert en skikkelig ladyboy, Huff, nei....best å ikke vite da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullemor79 Skrevet 13. november 2009 #10 Del Skrevet 13. november 2009 vi vil ikke vite, synes det er spennende å se hva som kommer ut ved fødsel. Håper på en av hver siden det er tvillinger, men alt er velkomment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 13. november 2009 #11 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg og! Håper de kan se noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 18. november 2009 #12 Del Skrevet 18. november 2009 Ja vi vil vite det, men det er jo ikke sikkert jordmor ser hvilket kjønn det er. Det var det som skjedde når vi skulle ha datteren vår, var på flere ultralydundersøkelser, men kunne ikke se det før på siste som var en uke på overtid. Men håper jo at de ser det denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 19. november 2009 #13 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, vi vil vite det! Blir nok skuffet om det viser seg på ordinær UL at vi ikke får det... Jeg beundrer dere som klarer å vente til fødsel, men jeg er nok altfor nysgjerrig og glad i å planlegge til å ikke vite. Kommer til å ta ekstra UL hvis vi ikke får vite på ordinær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 19. november 2009 #14 Del Skrevet 19. november 2009 hehe, er alt for utålmodig til og ikke vite før fødsel, men beundrer de som klarer det sku gjerne vært så flink, tenk den overraskelsen da:) men jeg vil nok vite gett.fikk vite det med tulla vår også, og det var veldig kost og vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 22. november 2009 #15 Del Skrevet 22. november 2009 ja, har vist det med to av mine tre tidlegare barn, og vil vite det denne gang og om dei vil seie det. ikkje alle her som vil det, så håper treffe rett person på ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå