Lillerosa Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har kjøpt noe som heter "apoteket kvinna". Den inneholder bla. annet 500ug (får ikke til det tegnet) folsyre, 300ug vitamin a og 7,50ug vitamin d. Er det noen andre som har vært borte i dette? Kan jeg fortsette å ta disse eller er dette for mye i forhold til hva som anbefales i Norge? Bør man ta omega 3 ved i tillegg? Håper noen kan hjelpe meg:-D Ps. link til produktet: http://www.apoteket.se/Privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Halsaolevnadsvanor_Vitaminerokosttillskott_Kvinna_Kvinna.aspx
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hei hei jeg tar den samme som deg. på apoteket sa de at dette skulle holde, men jeg tar omega 3 i tilleg (når jeg husker på det) jeg leste litt på hvor mye av alt vi trenger av sånne here vitaminer og mineraler, å i denne er det faktisk litt mindre enn hva som er anbefalt, men det er ikke snakk om mye, så jeg tror ikke det gjør noe.
Lillerosa Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Ok, tusen takk for svar! Da fortsetter jeg med denne og omega 3:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå