Gå til innhold

herlig (UL)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ordinær ul i dag.. var så redd for at jordmora skulle komentere vekta mi! men eneste hun ba meg om var å "løfte litt på magen" så hun kom bedre til, etterpå komenterte hun det at jeg har gått ned 30 kg så langt, og dette var både positivt og ikke så positivt.. men hun sa at det var bra om jeg kunne holde vekta under 100 ut graviditeten :-) da har jeg ca 20 kg å gå på.. hun sa jeg ikke skulle tenke så mye på vekta, men nyte svangerskapet, og nyte maten i mindre biter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jada.. det er bra med ungene <3

tvilling 1 er ei jente og tvilling 2 er en gutt <3

Skrevet

Hvorfor skrev du et innlegg her om dagen at du veide 105 når du ble gravid og veier 85 nå, hvis du har gått ned 30 kg?

Enten så skryter du av deg 10 kg, eller så klarer du bare ikke å regne.

105-85 er nemlig 20 kg, ikke 30 kg.

Ikke for å være slem, men det virket bare så rart.

Godt det står bra til med barna da :o)

Skrevet

herregud,mye å henge seg opp i? kan vel hende hun skrev feil vel? uansett om det er 20 eller 30 kg så er det godt gjort:)

stå på og kos deg me maten og bebisene i magen:) godt å høre at alt står bra til:)

Skrevet

hvorfor skulle jeg skryte på meg 10 kg ekstra i tap? saken er enkel, jeg har dysleksi som rammer hardest utenfor nummer..

og hva er poenget å komentere slikt, og måtte sette seg som anonym?

uansett.. er godt at jordmora ikke "hugget hodet av meg" pga vekta.. var det som var poenget mitt.. hvor mye jeg har gått ned er ikke skryt fra min side.. for hvem VIL ned i vekt når man bærer ungen(e)?? hadde det vært opp til meg hadde jeg nok ikke gått ned i vekt nå, før etter fødsel.. men dette er noe jeg ikke kan kontrolere, så må nesten bare akseptere at kroppen min reagerer på svangerskapet mitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...