Gå til innhold

Hvad tror dere??litt desperat på svar !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Jeg er ikke en av dere denne gangen som prøver å få en liten spire "desverre". Føler at det er ikke lenge siden jeg var her "en av dere". Har en datter som ble 5 måneder i dag å en anden som blir 4 i desember.

Men problemet mitt er at jeg ammet henne i 3,5 måneder, fikk min første mens for 31 dager siden !! Men det som skjedde var at vi har altid "ikke" hatt sex i den fruktbare perioden...jeg har altid visst nøyaktig når det er eggløsning å vært forsiktig !! Men det som skjedde denne måneden var at vi hadde sex akkurat på eggløsning (ihvertfall dagen før), jeg klarte å telle feil på kalenderen (litt ut av øvelse for å si det sånn)...Jeg har altid vært 27-28 dager, aldrig mer !! Nå har tante rød ikke kommet....jeg har tatt en test, tok det den dagen mensen ikke kom., men den var negativ !!

Jeg er så irritabel å føler meg gravid (som gjør meg faktisk nervøs siden dette ikke var planen). Hender det at tante rød kan være litt forsinket siden hun har bare vært 1x på besøk etter fødselen?? Huff prøver å tenke at det er bare forsinkelse....men jeg har altid hatt syklus som er veldig "på dagen"...Orker liksom ikke å ta en test hvis det er bare noen hormonforstyrrelser eller noe??

Det som skremmer meg også er at jeg har begge gangene blitt gravid med engang...ikke trengt å vente på mensen..vært ganske fruktbar !! Er det noen av dere som har opplevd at syklusen har vært litt forstyrret sånn plutselig selvom dere har altid hatt en regelmessig syklus??

Krysser finger for dere alle sammen å håper dere for en liten spire :) Livet er herlig...en "voksen fireåring" å nydelig liten jente på 5 måndere som sover hele dagen å hele natta ! luksus her...! Men håper virkelig at det ikke er en spire til her på gang(selvom jeg hadde aldri tatt abort !! Men ikke på planen siden jeg tar meg pause fra skolen (har 3 år igjen liksom)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...