Pruseluskan Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Er det normalt å ha stikninger i eggstokken når du er gravid? Vondt fra samme side som eggløsningen fant sted. Hmmm..Kjenner det bare når jeg beveger meg. Sitter jeg i ro, kjenner jeg ingenting. Noen som har erfaring? Har vært gravid før og kan ikke huske jeg hadde det da.
Gjest aloshia Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei, Vet ikke hvor normalt du er, men jeg får av og til stikkinger i eggstokken jeg hadde eggløsning fra...de kan faktisk ble noe ubehagelige og jeg kan kjenne de om jeg sitter i ro også. Gynekologen fant ingenting som kunne forklare dette...
Pruseluskan Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Vi får håpe at det er normalt. Men skikkelig ubehagelig er det.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har det likt som deg høres det ut som. Brå bevegelser liker visst ikke knøttet. Trøster meg med at det er tidlig ennå og at naturen passer på. Virker kanskje litt for avslappet jeg, men jeg tror det er normalt. Det skal jo strekkes og tøyes litt der de neste mnd. Men om det blir sterke smerter ville jeg oppsøkt noen som kan sjekke det.
Pruseluskan Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Det er ikke sterke smerter, så er ikke så veldig bekymra. Bare litt ubehagelig. Også tenkte jeg det var litt spesielt siden det kun var på den ene siden. Men idag har jeg nesten ikke kjent noe til det. Føltes som jeg hadde EL smerter. Men det er jo litt vanskelig siden jeg umulig kan ha EL nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå