Gå til innhold

Bivirkninger av svineinfluensa vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken evt. bivirkninger har barna deres hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knøttet vårt sov plutselig tre timer sammenhengende på dagtid dagen etter vaksinen var satt. (Bruker å sove 1 1/2). Om det var tilfeldig eller ikke, vet vi jo ikke. Men står at det er mindre vanlige bivirkninger med søvnighet. Ellers ingenting. Innstikkstedet ble litt rødt, men ikke så rødt og hovent som det pleier å bli etter de vanlige vaksinene på helsestasjonen faktisk...

Skrevet

Vi vaksinerte jr (14mnd) i går.

I dag har han hatt litt feber og løs mage. Men ellers er formen og humøret hans på topp. =)

Skrevet

Ikke noe reaksjoner her! Bare glede over å få ballong med helsedama etterpå ;)

Skrevet

Hvem er dere- tilhører barna deres en risikogruppe? her hos oss blir "vanlige folk " ikke vaksinert enda....!

Skrevet

Snuppa vaksinerte seg på torsdag,ikke hatt noe bivirkninger.

Alle barn begynte å vaksineres her på torsdag,

vi fikk vite på onsdag at hun har fått astmatisk bronkitt,

så plutslig var hun i risikogruppen..

(Hun hadde tatt vaksinen for lenge si hvis vi visste hun var i risikogruppa,mn har akkurat oppdaget det..)

Skrevet

Gutten min fikk vaksina for 3 uker siden.. bare litt vondt for å sove på den armen etter par dager etterpå,ellers ingenting. Han er 19 mnd. og i risikogruppa.

Skrevet

Knerten har ikke fått vaksine enda :( - men det har jeg og samboeren min, pga jobbene våre. Vi har hatt vondt i armen 2-3 dager, ellers ingen bivirkninger.

Skrevet

1- og 2åringene fikk denne uken i vår kommune. Sov en anelse lengre dagdupp, litt løs mage, litt rennende nese (men alt det der kan jo være tilfeldig da!)

Skrevet

Vi er ikke risikogruppe. Alle barn under 3 år fikk ta når vi tok på snuppa vår :)

Skrevet

Sønnen min på 5 fikk kun litt vondt i armen. Han tilhører ikke risikogruppen, men vi bor i Oslo og fikk tilbudet forrige uke "alle barn under skolealder". Jeg er gravid og tok også vaksinen, jeg fikk en rekke bivirkninger selv om jeg aldri har reagert på noen vaksine tidligere. Kunne ikke løfte armen på to dager, kvalm, vondt i hodet og feber....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...