Mille** Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 VIN!!! ;o) Druer, kiwi.........hmmm....pleier da å ha mer enn bare det til...
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg må ha blåost og druer. Og sennep til brie.
2søtesmåh Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Bortsett fra vin (rød) så er paprika det beste tilbehøret...Passer til alle oster..Hvitmugg, blåmugg, kryderoster, valnøttost, appelsinost...you name it..paprika i alle farger, og ikke minst den nye snack-paprikaen )
LivetErEnLek Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hjemmelaget aprikosekompott og en slags salsa. Begge deler er fantastisk til brie. Ellers er honning veldig godt til blåmuggost.
mormor.com Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Vi hadde ost og kjeks i helga. Mannen min prøvde på ny vri. Det var helt suppert, det var overraskende godt. Hvitløk kuttet i små biter, rød og grøn pesto, rømme, paprika, chilli også kuttet i små biter. + mange forskjellige kjeks:) Må bare prøves!
Himmel og hav Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 røde druer, stangselleri, honning og dadler.
petite fleur Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Jeg liker best epler og appelsin til ost og kjeks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå