Gå til innhold

Om CB digital: Dette skjønner jeg ingenting av!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet! Jeg hadde en skikkelig dårlig dag i dag, og tenkte at det ikke var noe vits i å teste i dag i det hele tatt, selv om IKM var for et par dager siden. Likevel, jeg tar en CB digital (klokken 17.30), og testen sier:

GRAVID, 1-2 uker!

Jeg fikkk helt sjokk, og kunne ikke tro at det var sant, bokstavelig talt, så etter noen timer dro jeg på apoteket, og kjøpte en ny CB digital, uten ukesindikator denne gangen. Og testen sier (klokken 20.00):

IKKE GRAVID!

Jeg fikk to falske positive, analoge tester forrige pp, men jeg trodde ikke digitale kunne bli falske??

Noen som skjønner noe av dette?? Kan det være at jeg tok testen for sent på dagen, i fhorhold til at hcg-nivået ikke er så høyt sebere på dagen? Hadde bare tisset to ganger før i dag da jeg tok den første. Nå lurer jeg fælt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare du som har brukt for utvannet urin :) Siden ukesindikatoren sa 1-2 uker, så betyr jo det at hcg nivået enda er lavt. Så e bombesikker på at om du tar en test i morgenurin så vil den være positiv igjen!! :)

GRATULERER!!! :D

Skrevet

Signerer Drømme her ja!! Gratulerer.

Skrevet

oi.. spennende! jeg har hørt at tester kan vise falsk resultat ved at de ser negativ mens man faktisk er positiv.. men at det er veldig sjelden de viser feil andre veien.. samtidig så har jo du opplevd det før, så hvem vet!

ta en ny test med morgen urin i morgen! Og gå event til lege for en test der!!

lykke til!krysser fingre og tær for at den første var den som viste rett!!

Skrevet

Av personlig erfaring, etter å ha tatt mange EL-tester til "alle" døgnets tider, er urinen min gulest (mest konsentrert) kl 16-18 aktig (faktisk mer enn om morgenen), og klarest (ligner på vann, og minst konsentrert) etter kl 20.

Dersom du er som meg, kan nok testen vise gravid 1-2 uker kl 17.30, og ikke gravid kl 20.

Sorry for detaljene

Tror du er gravid. Gratulerer.

Skrevet

Jeg er også overbevis om at du er gravid. Gratulerer!!!

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter! Dere er snille som gir beroligende tilbakemeldinger til en stresset sjel:)

Helt utrolig, men i morges testet jeg faktisk "gravid"! Helt fantastisk, veldig glad!! Men som tidligere "MA'er", prøver jeg alt jeg kan å ta dette med en klype salt inntil jeg er forbi uke 8-9, det er da det pleier å være kritisk.

Lykke til, og babystøv til dere, skjønne damer! *dryssedryssedrysse*

Skrevet

Told you :D Hihi!! ÅÅ eg elske å ha rett på sånne testeting :D :D:D:D:D

Gratulerer sååå masse!!! Ska se på at det går bra denne gangen!!!! Får få deg en tidlig ul og to (eller tre?) så du får se hjertet begynner å slå :)

Kose deg masse!!

Gratulerer, nok en gang!!! :D:D:D

*lagger igjennom babystøvskyen*

Skrevet

Grattis Mamma`s Magic !!!

Jeg ELSKER de digitale med ukeindikator !! :-D

Jeg tok en forrige uke som viste "1-2 uker" og tok en ny denne uken som viste "2-3 uker" - så jeg kan klare å slappe av litt til tidlig UL neste uke.

(men jeg har jo enda en liggende - som jeg håper vil vise "3+ uker" om noen dager :-))

Er jo supergreit at man kan se at hcg faktisk stiger uten å måtte ta blodprøve !

Lurer på hvor lenge det går før de lanserer en hjemmetest for måling av hcg (siden de faktisk kan måle det til en viss grad i urin også - iallefall de aller første ukene)

Hadde vært kjekt.

Lykke til videre !

Skrevet

Hei 68 mamma!

Tusen hjertelig takk:) Det var et godt råd, å ta en ny test med ukeindikator neste uke, det skal jeg absolutt gjøre. Det er jo helt genialt, det hadde jeg ikke tenkt på! Vi får bruke den, helt til hcg-måleren kommer på banen (tenkt på å ta patent??:).

Jeg kommer også til å dra på tidlig UL, men ikke så veldig tidlig. Sist dro jeg i uke 6, og det var alt for tidlig, da er det ikke alltid de kan se noe, også blir man redd for at noe skal være galt. Så jeg tror uke 8 er bedre for min del, HVIS jeg klarer å vente...

Gratulerer til deg også, vi er kjempeheldige begge to!!

Skrevet

Og tusen takk til deg også, Drømme stress-less:)

Du hadde heeelt rett, heldigvis:) Jeg var veldig i tvil selv, så det hjelp med støtte, følte meg roligere.

Kommer nok til å be om UL ukentlig, men det er ikke bare bare det heller. sist var det grusomt, men da rakk jeg bare å gå fire ganger, og det var usikkert helt fra begynnelsen, i og med at jeg gikk så tidlig som 6. uke. Får smøre meg med tålmodighet denne gangen (lett å si...).

Kjempe, kjempe lykke til til deg!!

Skrevet

Gratulere så masse, mamma's !! Sikker på den sitter denne gang ;))

*klem fra en annen MAx2*

-68mamma; er du på tjukken ??? :DDD

Nei, så gøy !! Nå er jeg iallefall sikker på at jeg får positiv test i romjula... ;)) hehehehe (lenge til ja... hehe)

Gratulerer kjempemasse til deg oxo !!

Kos dere masse !!

*samler babystøv* ;))

Skrevet

Takk :-)

Holder igjen på gleden til jeg får sett det med egne øyne da.

Tenkte ta en UL neste uke (uke 7) og så en ny i uke 10.

Jeg har hatt en MA i uke 10, så den uka er litt spesiell for meg..

Og så blir et fostervannsprøve uke 15 - hvis jeg kommer så langt da.

Skrevet

Ja, skjønner angsten (har hatt 2 MA, oppdaget i uke 8-10, fosteret døde i uke 6-7 begge gangene)... Kommer til å få noen nervøse uker selv når den tid kommer... Men d skal gå bra !! :))

Tar du fostervannsprøve uansett hvordan tidlig ultralyd og duotest ser ut eller ??? Prøver å tenke hva jeg selv ønsker, men klarer nok ikke å velge før jeg faktisk KAN velge.. ;))

Skrevet

så moro å lese at så mange er blitt gravide i de siste dagene:-)) øyner et håp selv da:-D

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

weeeeeeeeee:)))))))))))))))

Gratuuuleeeeeereeeeeer!!!!!!!!!!!

Jeg skjønner redselen din, men rådet fra 68-mamma var genialt. Da kan man jo selv følge med på at hcg stiger som den skal i alle fall!

kLEM

Skrevet

snartbaby :

Vi tar ikke duo-test - går bare rett på forstervannsprøven.

Vi gjorde det sist også - tenkte oss frem til at vi uansett hadde vært usikre etter en duotest, så da er det like greit å gå for det helt sikre svaret med en gang.

Meeeeeen - det er mye som kan skje før jeg kommer så langt - må prøve å huske på å ta museskritt her :-)

Skrevet

-68mamma; ok, så du har prøvd før. Syns fostervannsprøve virker litt "skummelt"... hehehe Har ei venninne som har gjort d 2 ganger, og sier "pytt-pytt" ;))

Men skjønner hva du mener, d er mulig jeg ender med å ta en jeg oxo... just in case :)) (må vel bli gravid først..haha)

Museskritt ja.... good luck with that.. ;))

Neida, er sikker på at dere får d til og du vil få et vakkert lite barn neste sommer... *misunnelig* ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...