zadine Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har hatt sinnsyke mensmurringer i hele dag. Pleier å ha noe murringer, men ikke så mye. Jeg har IKM enten i morgen eller på søndag, det kommer an på om det er en 24 dagers eller en 28 dagers syklus denne gangen, det har variert voldsomt den siste tiden. Jeg forsøker å fortelle meg selv at det sikkert bare er tanta som er på vei, men det kjennes ikke riktig slik ut heller, det bare murrer voldsomt, og så har jeg hatt sinnsykt vondt nederst i ryggen de siste to dagene. Testet i går og den var blendahvit, vet ikke om jeg klarer å holde meg, må vel teste i morgen også. Er testoman når de ligger i hus..... Hvis vi ikke er gravide denne pp så vet jeg ikke om jeg gir opp.....da har vi prøvd i nesten ett år, hatt en MA innimellom Men det gjør så vondt, men så er det sånn godt/vondt, fordi jeg håper jo at det kan være symptomer.....
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Har hatt skikkelige mens smerter idag, MEN fikk og vite at jeg er gravid idag Så du kan jo faktisk være gravid Kruysser fingrene for deg XX
Ella78 m/ A&M Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg har også mensmurringer i dag, men det er en hel uke til IKM... Huff.... Uansett hva som skjer, ikke gi opp! Vi fikk førstemann etter å ha forsøkt i 2,5 år.... Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Samme her. Skal til gyn å ta celleprøve i morgen så bare håååper på at ikke tanta kommer. Ikm om noen dgr? Masse lykke til.
zadine Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 blendahvitt i dag også.... mindre murringer, ikke tegn til tanta... Men da kan det være at syklusen min er 28 dager denne gangen og at IKM er på søndag
paris83 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg hadde også masse mensmurringer idag og i går, så er i samme situasjon som deg!I Har IKM på fredag mest sannsynlig, kommer selvfølgelig ann på syklusen min...er på dag 34 nå.. Har prøvd i over 1 år, så begynner jo å bli litt frustrert kan man si...Men masse lykke til deg Spennede å høre om det klaffet for deg denne ganga;)
zadine Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 Lykke til til alle sammen:-) Krysser fingrene for alle. Litt detaljer, har ikke så kraftige mensmurringer nå, men hadde plutselig masse slim når jeg var på toa nettopp (lignet EL slim) Det er jo rart for nå er jeg på dag 24 i syklusen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå