Gå til innhold

Skal visst inn her jeg, da =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok qr-test i morges og fikk to blå og nå akkurat, en cb-digital: Gravid. Hadde egentlig tenkt å pause prøvinga til etter vaksine, men hvis alt går bra så må jeg visst vente litt med den da, hehe. Spennende tider fremover nå... Lykke til alle sammen.

Mvh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertelig tillykke!!!

Jeg hadde tenkt som deg å bli vaksinert først, men ble gravid før jeg kom så langt - så jeg å venter :) Men det er jo en fin grunn til å vente da ;)

Vi får bare kose oss :)

Skrevet

Tydeligvis flere som tenker likt ang pause i prøvingen i disse tider. Jobber som sykepleier på sykehus og bør ta vaksinen, siden jeg ikke ønsker den burde jeg ventet med å bli gravid, men fikk aldri noe tegn på at jeg kunne begynne på pillene igjen. Syns det er litt tidlig å bli med på forum, men kjæresten min syns jeg burde komme meg inn hit. Det er litt skremmende å være gravid i disse tider. Syns det vil være for tidlig å si fra på jobb for å slippe smittepasientene også.Har foreløpig kontrakt ut året, så må vente til den nye kommer med å si noe. Ikke helt ideel situasjon, men... Mye kan skje siden det er tidlig i prosessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...