Gå til innhold

Uff som Ecco skoene ser ut etter de har blitt vasket i maskinen noen ganger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo nesten mistet svart fargen..ser gråe og slitte ut..ussj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke meningen å vaske gore tex sko i vaskemaskinen? Hvis det er vinterskoene du mener.

Skrevet

Signerer Mom2two. Det var de første jeg og tenkte...

Skrevet

Hva gjør du når de blir møkkete da?

Skrevet

Skal ikke vakse gore-tex sko i maskinen, nei. Det står i "bruksanvisningen" som følger med også. Skal kun tørkes av og skylles.

Skrevet

"Hva gjør du når dem blir skitne da" ??

Mon tru hva de gjode før vaskemaskinen kom =)

Biotex feks kan jo funke flott =)

Skrevet

Har heller aldri hatt goretex i maskinen! Jeg vasker ALT og har mye rart i msakinen, men ikke goretex...

Hvis de blir skikkelig skitne så har jeg de under rennende lunket vann og knir med en klut;)

Aldri hatt såpe på og det blir rent det:)

Og jeg er en av de som vasker regntøy-ikke skyller, Skyller jeg det så er det jo like møkkete når det er tørt igjen.

Skrevet

Jeg vasker også regntøy i maksinen, dressen likeså, men kunne aldri falt meg inn å ta skoene i maskinen. De skyldes og gnis med klut.

Skrevet

Jeg bruker heller cherroxer når det er vær som gjør at skotøyet blir så sølete. Er det så fuktig ute, så er det mer cherroxvær enn vær for gore tex.

Hvis gore tex-sko blir møkkete, vasker jeg av dem med en våt klut, så sprayer jeg gjerne på litt ekstra impregnering når de er blitt tørre.

Skrevet

Gå i skobutikken og kjøp en skobørste. Det er en børste med helt tett, men ganske myk bust. Når skoene er møkkete lar du de tørke før du børster vekk møkka. Er det veldig gjørmete børster du dem i vasken med litt lunket vann på børsten.

Sånn holder jeg skoene fine (og rene), fungerer helt fint :)

Skrevet

Vasker aldri gore-tex sko i maskinen.. Blir de skitne så venter eg til de har tørket og børster av de...

Skrevet

Vasker heller ikke gore tex sko i vaskemaskina, skyller da heller av dem i dusjen om de er skitne, evnt bruker en fuktig klut og impregnerer dem i etterkant. Gore tex blir jo ødelagt i maskin når det er sko!

Skrevet

Takk for tips..Er så vant til å hive alt i maskinen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...