LillePersille88 ? Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei alle sammen! Fikk EL-testene fra billigetester i posten i dag. Tok en test nå bare for artig skyld siden jeg hadde EL sist uke, og den ble positiv. Jeg hadde første blødningsdag i siste mens den 19.oktober. Har en syklus på 28-32 dager, så jeg gikk med god tro om at jeg hadde EL sist uke (2.-6.nov). Hadde en MA i august, men har hatt to TR etter dette, de kom begge til rett tid. Kan det være at jeg har forsinket EL denne mnd?? Jeg som hadde gledet meg til neste uke, for å se om TR kommer eller ikke, å til å evt teste. Nå må jeg vente en uke ekstra! Åhh, denne ventingen all vei! Jaja.. Jeg vet nå i alle fall hva jeg skal gjøre i kveld da! Og i morgen.. Og resten av uken.. ;D Er det slik at når man tester etter EL at man skal teste helt til den ikke er positiv lenger? Tar imot svar med et stort smil
LillePersille88 ? Skrevet 10. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2009 Ingen som har noen kloke ord å komme med?
LillePersille88 ? Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Skriver til meg selv jeg:P Testet igjen i dag, og teststreken ble ikke sterkere enn kontrollstreken, men like sterk. I går var den jo mye sterkere enn kontrollstreken. Har skjønt det slik at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv? Siden man alltid har litt LH i systemet.. Er det nå jeg skal raske med meg sambo til sengs da eller?? Satser på en runde til i kveld også, bare for å være på den sikre siden. Men lurer fortsatt på om det er når testen blir negativ at EL kommer? Eller kommer den mens testene fortsatt er positive? Ikke meningen å mase altså, men.. Jeg lurer så fælt.. Og det må da være noen der ute som har litt peiling på dette med EL-tester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå