Gå til innhold

når begynte dere å bli kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min femte uke nå, og lurer på hvor kvalmen blir av.. i forrige svangerskap var jeg kvalm fra første stund, men nå merker jeg ingen tegn til at jeg er gravid bortsett fra testen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte kvalmen min i uke 6,kommer og går litt..

men heldigvis ikke så ille,er til og leve med :)

Skrevet

Sånn er d med meg og. Begynte i uke 6. Blir kvalm hver gang jeg ikke er (stapp)mett :-&

Skrevet

For noen dager siden kastet jeg opp en hel natt, tror jeg hadde blitt smittet av sønnen min som også kastet opp. Men siden da har jeg vært småkvalm og mistet all appetitt, klarer ikke spise så mye av noenting. Og jeg som elsker kaffe klarer ikke drikke noe særlig av det lenger heller.

Alt dette startet nå plutselig da jeg er 6 uker på veg

Skrevet

det hadde jeg helt glemt, men det samme skjedde med meg i forrige svangerskap. da kastet jeg også plutselig opp en hel natt, uten at noen rundt meg var smittet av noe som helst (på det tidspunktet var jeg hos besteforeldrene mine på en liten øy i nordland)

lurer på om det er vanlig, og hvorfor det skjer...

Skrevet

Begynte å bli kvalm en uke før jeg egentlig skulle ha mensen. Toppet seg uke 6. Er bedre nå, er snart i uke 8.

Skrevet

Min begynte i uke 5 og nådde toppen i uke 6 og 7, er nå i uke 11 er bedre, men kvalmen sitter der endaog da spes hvis egblir sulten! Lykke lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...