Gå til innhold

når begynte dere å bli kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min femte uke nå, og lurer på hvor kvalmen blir av.. i forrige svangerskap var jeg kvalm fra første stund, men nå merker jeg ingen tegn til at jeg er gravid bortsett fra testen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen min kom som "kastet på meg" i uke 6. Ble ekstremt kvalm bare fra en dag til neste. Og dagen etter der igjen begynte spyingen... som varte daglig i over 4 måneder for deretter å bli bare et par ganger i uka resten av svangerskapet.

Så vær glad kvalmen holder seg borte så lenge som mulig :)

Skrevet

begynte og få kvalmen i uke 6,kommer og går litt...til og leve med hittil :) er 6+4 nå

Skrevet

Fikk den i uke 6 sist. Nå er jeg 5 uker på vei, så regner med den kommer til helga.... Da er det over og ut for min del frem til i januar... Håper fremdeles at det ikke skjer da :-)

Skrevet

Jeg begynte såvidt i uke 5, men klarte greit å holde det i sjakk ved å spise lite og ofte og ikke slite meg helt ut. Fra uke 7 tok det derimot av med oppkast, kan nesten ikke bevege meg før jeg må legge meg ned eller brekke meg/kaste opp. Så vært sykemeldt siden da.

Kjenner flere som har vært mest kvalme i første svangerskap, og så har det blitt bedre i neste. Får håper du slipper for mye kvalme.

Skrevet

At du lure på kor kvalmen blir av e bare sykt, vær glad du slippe!! Å dessuten, uke 5 e jo ingenting :)

Svare d samme som ho over, fra uke 6 va d ille, men nu når æ straks e 8 uker e d fanimæ ikke greit mere :(

Med gutten min va d akkurat likedan, men kvalmen forsvant over natta i slutten av uke 12 ;) Satse på d samme skjer nu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...