Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 jeg er i min femte uke nå, og lurer på hvor kvalmen blir av.. i forrige svangerskap var jeg kvalm fra første stund, men nå merker jeg ingen tegn til at jeg er gravid bortsett fra testen..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Kvalmen min kom som "kastet på meg" i uke 6. Ble ekstremt kvalm bare fra en dag til neste. Og dagen etter der igjen begynte spyingen... som varte daglig i over 4 måneder for deretter å bli bare et par ganger i uka resten av svangerskapet. Så vær glad kvalmen holder seg borte så lenge som mulig
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 begynte og få kvalmen i uke 6,kommer og går litt...til og leve med hittil er 6+4 nå
supermom* og ny på vei Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Fikk den i uke 6 sist. Nå er jeg 5 uker på vei, så regner med den kommer til helga.... Da er det over og ut for min del frem til i januar... Håper fremdeles at det ikke skjer da :-)
ma:) Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg begynte såvidt i uke 5, men klarte greit å holde det i sjakk ved å spise lite og ofte og ikke slite meg helt ut. Fra uke 7 tok det derimot av med oppkast, kan nesten ikke bevege meg før jeg må legge meg ned eller brekke meg/kaste opp. Så vært sykemeldt siden da. Kjenner flere som har vært mest kvalme i første svangerskap, og så har det blitt bedre i neste. Får håper du slipper for mye kvalme.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 At du lure på kor kvalmen blir av e bare sykt, vær glad du slippe!! Å dessuten, uke 5 e jo ingenting Svare d samme som ho over, fra uke 6 va d ille, men nu når æ straks e 8 uker e d fanimæ ikke greit mere Med gutten min va d akkurat likedan, men kvalmen forsvant over natta i slutten av uke 12 Satse på d samme skjer nu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå