Gå til innhold

Bra vinterdress/barnehagedress til 2åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter en god vinterdress til jente på 2,5 år. Primært for bruk i barnehage.

Det er jo et hav å velge i så jeg syns det er litt vanskelig og tenkte derfor høre med dere her inne hva dere anbefaler.

Har tittet litt på Troll sine dresser som har avtagbart ullfor. Dette ser jo ut til å være en veldig fin dress som også kan brukes som parkdress (dersom man tar ut ullforet) når våren nærmer seg. Men den er jo også veldig dyr.

Tar imot alle tips med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har hørt er Troll dressen best når det gjelder slitestyrke, men jeg har hørt at den er best for de litt større barna. Den skal visstnok være litt tungvint å få av og på.

Jeg har en Reimatec dress i bhg til jenta mi og både jeg, barnet og bhg er veldig fornøyd med den. Har kjøpt den brukt på finn til 400 kr, men den er så pent brukt at den så helt ny ut!

Som reservedress har vi en Name it dress som vi også er veldig fornøyde med, selvom den ikke er like vanntett som Reima sin og vi også har opplevd at hun blir lettere klam i denne.

Skrevet

Vi har den trolldressen til vår 2åring og er veldig fornøyd med den. Vi tok ut ullforet på hytta i høst og brukte den som innedress, og har også brukt ytterdressen alene.

Men ullforet er ikke varmt nok når det er ordentlig kaldt, så da har vi tykkere ullbukse- og jakke under.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ReimaDuo dressen til jenta vår på 3 år.

Må kjøpe en ny dress nå på nyåret og vurderer å kjøpe Friends, da den ble best i test i foreldre og barn.

Skrevet

Tusen takk for alle gode tips.

Etter anbefaling fra en venninne dagen etter at jeg la inn innlegget her så endte vi opp med å kjøpe Friends dressen fra Coop, og vi er strålende fornøyd. Billig og bra, bedre kan det vel ikke bli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...