♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Tok akkurat en cb digital som viste gravid 3+ Altså at unnfangelsen skjedde for over tre uker siden... men da ble jeg kanskje gravert i forrige pp da? Siste mens var 13. okt Da hadde jeg ikke sex i alle fall! Merkelige greier. Har sykluser på ca 27-29 dgr. Noen flere som har prøvd sånn test?
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Dersom du naturlig produserer mye HCG, eller det er tvillinger kan du fint få 3+ selv om det er kortere tid siden befruktning. Husk ukeindikator biten baserer seg på gjennomsnittelige HCG verdier ved de forskjellige graviditetsukene, og spriket fra kvinne til kvinne er veldig stort de første ukene. Personlig syns jeg den ukesindikatoren er noe ordentlig tull.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 hehe...tvillinger... Takk for svar! satser på den biten med mye hcg, jeg =)) tenkte liksom at det var morsomt med de ukene, men tror jeg skal glemme det nå og regne fra siste mens, som vanlig. =)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Hehe.. Dersom du ser på http://www.justmommies.com/articles/hcg-levels.shtml Vi du se at gjennomsnittelig hcg level: Uke 1-2: 5-50 Uke 2-3: 5-426 Uke 3+ : 18 => Veldig mye overlapp. En normal G-test (følsomhet på 25) behøver ikke engang å slå ut ved fosterets uke 3. (Svangerskapsuke 5) Forresten, gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 hah... Ganske interessant! Dette visste jeg ingenting om, veldig mye overlapp, ja... Takk,takk, ja =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå