Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig 6+3 og har ingen planer om å fortelle verden om den lille på noen uker enda. Jeg nyter min og mannens foreløpige hemmelighet. Men jeg ser med undring og overraskelse at magen allerede nå viser relativt godt. Fikk kommentarer på jobben i dag om min gode appetitt også :-/ Er jo sulten konstant og med sulten kommer kvalmen :-(

Hvordan er det med dere andre? Flere som må ty til store herreskjorter allerede nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dette er mitt andre barn og jeg er 10+0 i dag. Nå har det begynt å synes så smått, og jeg går med tunika og løse klær for å skjule den lille bulken på magen. Heldigvis har jeg vært litt mindre oppblåst siste uka, så det har vært litt lettere å skjule. Rundt uke 8 kunne det ser ut som jeg var 4-5 mnd på vei på kveldene. Er jo bare 2 uker igjen til jeg kan gå offentlig, så jeg skal nok klare å skjule det fram til da... Og heldigvis får jeg på meg buksene enda. Tror ikke hoftene mine har gått helt tilbake siden sist svangerskap (fødte for akkurat 11 mnd siden), så buksene med lavt liv fungerer toppers. Forrige gang måtte jeg gå med strikk mellom knapp og knappehull fra ca uke 10-11 (var vel egentlig uke 12 da for ble flyttet 8 dager fram på ordinær UL).

Jeg har også økt appetitt. Og det irriterer meg. Det er jo ikke akkurat så mye mer jeg trenger med et knøtt på 5-6 cm i magen... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...