Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #26 Skrevet 10. november 2009 Irriterer meg over bedrevitere, FrPere og intoleranse. Irriterer meg også over folk som rakker ned på andre grunnet uvitenhet, feks når det kommer til bruk av kj-lyden.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #27 Skrevet 10. november 2009 ÅH gud! kom på en ting. Da jeg stakk innom til søstra mi, da hun var på jobb (klesbutikk for herrer), var det en gutt på ca. 12 som skulle prøve nye bukser. Han hadde litt mage, sånn normalt hvalpefett. Og når buksene var litt for stram i magen, begynte moren å kjefte på han for at han burde ha slanka seg! hver bukse han prøvde, var hun kjempefrekk med ham, og fortalte ham hvor stor mage han hadde.. Jeg fikk så vondt i meg! Og søstra prøvde alle triksene en selger kan, for å få ungen og mora til å fortelle at det kan være str. i buksa som var for små. Sånne mødre irriterer meg!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #29 Skrevet 10. november 2009 jeg irriterer meg over folk som tar til seg ros for ting de fatisk ikke har gjort (hvordan går det egentlig ann??) Også irriterer jeg meg over de som MÅ ha en mening om alt. Eller de som alltid skal fortelle/ vise hvor flinke barn de har... -si sånn, gjør sånn.. hva er greia??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #30 Skrevet 10. november 2009 jeg irriterer meg over: * Bedrevitere * Folk som alltid har en bedre/verre historie enn den du nettopp har fortalt.. * Folk som leker norsklærere... Mange av dem her inne! * Tynne personer som uttaler seg om overvekt. Jeg har utrolig annlegg til å legge på meg og er litt overvektig, men spiser helt normalt. Er skikkelig lei av at man da blir stemplet som en som sitter på ræva hele dagen å propper iseg usunn mat og snop!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 10. november 2009 #31 Skrevet 10. november 2009 Irriterende med folk som sier "ringer deg senere jeg" hører ikke noe på lenge.... Og folk som ikke kommer til avtalt tid!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #32 Skrevet 10. november 2009 Det var vel kanskje ikke en og/å feil, men allikevel... "Jeg irriterer meg over de som ikke kan å stave. (Og ikke kom og si at alle som ikke kan å stave er dyslektikere!)" Klarer ikke helt å få den å-en til å passe inn der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå