Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hva syns dere er det mest irriterende ved andre mennesker? Jeg irriterer meg over de som ikke kan å stave. (Og ikke kom og si at alle som ikke kan å stave er dyslektikere!) De som ikke klarer å si KJ-lyden. "skjøpe skjipe ting på skjosken" De som bruker ordet DOG i hytt og pine uten å egentlig vite helt hva det betyr og hvordan det brukes!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg irriterer meg over dem som ikke kan normer i samfunnet. Det er ikke greit å snike i kø, det er ikke greit å stå klint oppi personen foran deg i handlekøen\minibank køen. Irriterer meg og over gamle kjerringer som tror de har rett til å brøyte seg frem, bare for dem er jo såååå gamle, og såååå stakkarslige..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 De tingene irriterer meg svært lite Det som irriterer meg er folk som snakker om seg selv og sitt liv hele tiden. Eller de som ikke har meninger, som kun jatter med og aldri står for det de sier hvis de først sier noe.
Cat.68 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Jeg er elendig på alt det der over, men er vel forhåpentligvis litt fritatt siden jeg ikke har norsk som morsmål, og ikke fått den med morsmelka. Er en racer på svensk da hvis det teller for noe? ;o)) Det som irriterer meg mest ved andre mennesker er de som vet og uttaler seg skråsikkert om ting de aldrig opplevd selv. Eller irritert blir jeg kanskje bare på dårlige dager, men oppgitt det blir jeg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 jeg syns folk som bruker ordet "brått" i tide og utide (som regel i utide) er ganske irriterende.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Er så dritt lei bedrevitere!!! Samboeren min har en kompis som vet alt best...han vet nok også best hvordan man føder...blir så irritert!! Ellers så er jeg enig i at det er ganske irriterende med dem som ikke kan normer!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 - folk som ikke kan stave eller som bruker mobilspråk i ALT de skriver.. - folk som er mer enn gjennomsnittlig dum - folk som har null kontroll på pengene sine, og som er blakke en uke etter lønn.. - folk som ikke klarer å beherske seg i forhold til lyster.. Jeg har ei fet svigerinne, som babler hver eneste dag om at hun skal slanke seg og synes jeg er sååå flink som ikke spiser snop..Samtidig stapper hun i seg et par-tre 200 g plater med sjokolade hver dag.. Tja..listen er lang, men det var det jeg kom på i farta..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Det irriterer meg og, folk som klager på at dem er så feite, så vil dem ikke trene og trykker i seg sjokolader etterfulgt av potetgull.. Usj..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Ord delings feil. "Skjøpe, skjino..." osv... Skriveleifer. Feil bruk av ord. Og/å feil. ( der bæsja du litt på leggen, HI ) Igrunnen alle slags skrivefeil, når jeg tenker meg om. Fjortisser.
Cat.68 Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Det er her jeg skal legge til at med over mener jeg >HI. Det kom visst mange over etter at jeg postet, hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Cat. 68, du er selvfølgelig fritatt da ja! Dessuten syns jeg du var kjempeflink til å skrive! Jeg kom på noen til: - Folk som mener de er kjempeoriginale og annerledes selv, men som egentlig bare er enda en sau i flokken. - Folk som gjør seg opp en mening om en sak (og forteller deg hva som er riktig) når de ikke har undersøkt noe i det hele tatt. - Folk som sier "glad i deg" til meg når jeg knapt kjenner dem! (Ja, har faktisk skjedd i flere tilfeller...)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 folk som lager slike tråder for å få andre til å føle seg mindre verdt enn det de er!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Haha, gjorde jeg? Ser ikke feilen min, så da irriterer jeg meg vel kanskje over folk som meg også da HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 At folk staver feil ser jeg ikke og talefeil venner jeg meg til, men jeg takkler ikke så godt alle dem som inntar offerrollen til stadighet. I tillegg ergrer jeg meg stadig over folk som klager på politikere påstår at de ikke gjør noe riktig.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Hypokondere syns jeg er grusomt irriterende! Og de som endrer stemmen sin fordi de snakker til barn (og da mener jeg ikke babyer, men større barn).
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #17 Skrevet 10. november 2009 At folk henger dorullen feil vei!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 De som er belærende og nedlatende og alltid skal være i sentrum med sin egen fortreffelighet. OG alle damene på bim/dib (og ellers i samfunnet) som aldri kan unne andre mennesker lykke eller tilfredshet. Eks; hvis noen viser glede over at de har fått høre at barnet er langt fremme i utv., blir hun nærmest bombardert med svar om at DET er han ihvertfall ikke, for deres barn er mye flinkere og bedre på alle måter. Og hvis noen skriver at de selv er pene eller blir oppfattet som tiltrekkende blir man jo nærmest hudflettet og får høre at man er kvalm og uspiselig. Face it, damer! Noen ER faktisk penere enn snittet, og de unngår jo ikke å bli minnet på dette selv, det må jo være lov å nevne historier om dette. Om noen drister seg til å skrive at de har hatt flaks på noen måte og er glade for det- en ferietur, en arv eller en postitv tilbakemelding på jobb, kan man være sikker på at en eller annen surmaget megge er fremme og sier at DET er da ingenting, for de har selv hatt DEN ferien som er hundre ganger bedre, en myyyyye større arv eller myyye rikere mann OG de er selvsagt geniforklart på arbeidsplassen!!!!!!!!!! Og skriver noen at de er slanke og har en lav vekt kan man banne på at det raser på med ti anonyme damer som hevder at de veier 10 kg mindre enn det OG ser nok mye bedre ut, for de har i tillegg timeglassfigur OG store pupper likevel ..Nei- merker jeg blir forbanna av bare å tenke på dette. jeg er faktisk en av dem som unner andre lykke og blir oppriktig glad når jeg hører at noen seiler i medvind. jeg undrer meg grønn over at dette er så forbanna vanskelig for SÅ mange andre. Skjerp dere- dere vet selv hvem det gjelder. Er det så vanskelig å gi andre en klapp på skuldra og bare tvinge frem et "Så bra for deg!!!" ?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 18.42 igjen her- bare for å konkludere: SMÅLIGHET er vel den egenskapen jeg beskriver og som irriterer meg mest. I ledtog med den står misunnelse og sjalusi
Tokatter_USA Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Folk som ikke kan svare på et enkelt og direkte spørsmål fordi de tror at de egentlig blir spurt om noe annet. Jeg kan spørre mannen min om datteren vår hadde på seg en bestemt strømpebukse i dag. Da kunne han si ja eller nei, men han tror det er en kritikk til hva han har kledd på henne, så han forteller meg hvor kaldt det var i morges. Jeg spurte da ikke om temperaturen, jeg spurte om hva hun hadde på seg! Og det var absolutt ikke skjult kritkk, jeg ville bare vite hvor denne strømpebuksen kanskje befant seg nå. Han er helt ram på det, det samme er min mor. Hun går i forsvarsposisjon overfor det mest uskyldige spørsmål, og resultatet blir ofte helt goddag mann, økseskaft. Og kunder: Det hender jeg ikke hører hva de sier. Jeg hører "Bla bla bla bla, bla, bla CUP, bla bla bla?." "Pardon?" spør jeg høflig. "Cup!" får jeg til svar. "What about the cup?" "Cup! Horse!" (hesten har med motivet å gjøre, skjønner det, men skjønner likevel ikke hva de prøver å si).
Lilleleen Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 Irriterer meg grønn over: *Bedrevitere *De som alltid har det best\værst (Spørs akkurat hva man prater om) *Sneversynte mennesker som ikke kan godta andre sin tro eller livssyn(Sier bare, den som dør får se ) *Dømmende mennesker *De som lever etter janteloven ( Du skal ikke tro du er noe...osv) Er helt sikkert mer, men er akkurat det jeg kjenre irriterte meg veldig nå. Jo, også Trygve Hegnar på Tabloid nå...hva er han så redd for?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Jeg irriterer meg over folk som mener deres mening er lov! Slik som HI til debatten om grusome plagg (etter hennes mening). Det å se dumt på folk som har annen mening enn deg, er bare idiotisk. Irriterer meg over de som mener de vet nøyaktig hvordan jeg har det! Jada, hvor de vet jo hvordan jeg har det inni meg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #23 Skrevet 10. november 2009 Folk som mener at de som ikke kan uttale kj-lyden har talefeil.. yeah right.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 Irriterer meg over folk som nyser og hoster uten å holde seg for munnen. Spes. når dem går rett foran deg. Ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #25 Skrevet 10. november 2009 - folk som alltid skal prate om seg og sine. - folk som alltid skal prate om sykdom og ha alle sydommer i boka. - bedrevitere som ikke kan respektere andre menneskers meninger - de med tjukke barn som kjefter på at klærne er små i str, men ikke kan se at de ødelegger barna med livsstilen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå