IVFlykke?? Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har vært så bekymret fordi jeg ikke kjenner meg gravid.. Ingen symtomer..Iallefall ikke nå etter de første 12 ukene. På bildet ser vi at h*n ligger med tommelen i munnen og den andre hånden opplangs hodet. Hvilende og rolig. Lar seg ikke affisere av at vi kikker inn. Vi fikk se 4 hjertekammer. Ift nakken er det kun 1,7 mm hos babyen. Ikke noe kromosomfeil mao. HURRRA -dette lykkes endelig:-) Ps Jeg synes jeg ser en strek der nede.. hvilket betyr en liten gutt..men legen vil vente til uke 18..Noen som har sett noe i uke 13-14?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer med vel overstått UL - og lykke til videre med gutten (??!) i magen....... :-) Klem
Rose69 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Så gode nyheter! Vi venter i spenning til neste UL :-)
Astra71 - tvillingmor Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Gratulerer så mye! Godt å få bekreftet at alt går som det skal, kan jeg tenke meg :-) Lykke til videre, blir spennende å høre om det er gutt eller jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå