Gå til innhold

Er han litt sent ute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn pode er 10 mnd, han krabber, reiser seg opp og vil gå masse med hjelp så det går fint..

Men han sier ingenting, har mange hyl og masse annet som kommer ut hehe... og han klapper ikke eller bake bake kake greia selv om han synes det er veldig gøy når jeg gjør det.. også på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den største språkutviklingen, fra få ord til setninger, skjer mellom 12 mnd og 2,5 år vanligvis. De som begynner før dette er heller tidlig ute, så gullet ditt er helt normal gutt:)

Skrevet

Min gutt er snart 11 måneder og han sier heller ikke stort. Han kan si mamma men det er det eneste. Han kan heller ikke klappe kake, selv om han snyns at det er gøy når jeg gjør det. Han kan heller ikke vise hvor stor han er og lignenede. Jeg har vært litt bekymret for om han kansje er litt sen. Jeg tror rett og slett at han ikke er så interessert. Barn utvikler seg i forskjellig tempo. Men det er lett å sammenligne med andre barn på den alderen som kansje gjør disse tingene.

Tror vi bare får smøre oss med tolmodighet så kommer det når de er klare:)

Skrevet

Oki jenter.. vi får smøre oss med tålmodighet, det kommer sikkert.. han synes alt jeg gjør er gøy men han gidder liksom ikke hehe..

Skrevet

Språket løsnet da storgutten vår var nesten to år! Nå er han 2,5 år og superflink å snakke! Helsesøstra kommenterte det da vi var på forsinket 2års kontroll :)

Skrevet

Oki.. jeg har bare så lyst å høre han si mamma hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...