Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Da klaffet det endelig for oss etter 6pp, så alle gode ting er 6 he he. Hadde TR 12 oktober. så da er jeg vel 4+1 ? Jeg har skikkelig vondt i korsryggen, ubehagelig å stå i ro! Er det veldig uvanlig? Hilsen meg
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2009 Så lurte jeg på et par ting til, Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg bestille timer til gynekolog? sykehus? Har rett og slett ingen peiling!!! Er bare i lykkerus og flyter på skyene
superspent75gravid Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Hei du, koselig du kom etter;)) Det er helt vanlig med menssmerter første trimester.. Du skal bestille deg time hos fastlegen din, men de vil sikkert at du skal vente noen uker, men det er jo bare å høre...Så må du bestille time hos jordmor, da vil alt gå av seg selv etterpå.. Når du først er kommet inn får du hele tiden nye timer, og jordmor bestiller ultralyd til deg sånn ca i uke 17-18-19.. Alt etter når de har mulighet. Jeg var inne på ultralyd i uke 18 første svangerskap. Utrolig flott opplevelse!! Lurer på om jeg skal bestille meg 3D ultralyd denne gangen. Da ser du jo ungen helt utrolig bra!! Dette må du evt gjøre på en privatklinikk, og det koster sikkert der etter.. Men je vil tro det er vel anvendte penger;))
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Tusen takk for svar Jeg venter til 1 desember da Vil egentlig inn til ultralyd fortest mulig, tenkte å gi ultalyd bilde i julegave til min mamma og hans mamma Har ikke så masse penger for tiden, kjøpt kjøleskap, vaskemaskin og oppvaskemaskin. 3D skal det uansett bli når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå