Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 da kan det jo hende jeg blir oppfattet som smålig, når jeg gir bort billige duker fra Nille, selv om dukene var fine og passer godt til stilen de har? Skal jeg gi de eller ha de selv?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Er ikke prisen det kommer an på, mener jeg. En gave trenger ikke være dyr for å være fin og falle i smak:)
Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 For å være helt ærlig har jeg vondt for å tro at det finnes noe fint på Nille. Vi har fått julegave derfra hvert år av tanta til mannen min, og har enda ikke sett noe fint
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Da har du kansje ikke sett godt nok etter? Regner med at du ikke renner ned dørene på Nille og ikke vet hva de har gjemt i hyllene?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Nille har i den senere tid fått nye eiere, og har faktisk begynt å få inn endel bra varer...
Gjest Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hehe, tipper tanta til mannen din hadde blitt glad for en gave fra Nille;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Jeg var faktisk på en nyåpnet Nille i dag og var overrasket over hvor mye fint de hadde der. Kjøpte meg til og med en juleduk.... Men skjønner hva du mener, men har gitt bort duker fra sånn billigplass en gang, fordi de var sååå fine og det til søsteren min og moren min som har dyr smak vanligvis, og de liker de kjempegodt. Angrer så på at jeg ikke kjøpte til meg selv
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Det er tanken som teller, ikke pengene!! Du har funnet noe du synes er fint, da gir du bort denne gaven!! Du kan da vel ikke mene at du ikke vet om du skal gi den fordi den kommer fra nille, men hadde du handlet den på princess eller kid hadde det vært helt ok?? Prislappen er helt uvensentlig på ting jeg kjøper til både meg selv og andre...
Dunder Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Personlig synes jeg det er befriende med folk som gir faen i fråtsepresset til jul og faktisk holder litt igjen på hva de kjøper. Det tar rett og slett helt av, etter min mening. Ikke bare skal gavene være dyre, de skal også helst være noe veldig spesielt, helst designvarer som kun fåes kjøpt i utlandet eller evt. i 1 butikk i hele Norge. Så jeg heier på deg og Nilledukene dine. (Rent bortsett fra at jeg synes duk er en kjedelig gave, men det var vel ikke spørsmålet).
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Masse fint hos Nille. Jeg falt pladask for en juleduk derfra, og den må jeg bare kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Jeg kjøpte en nydelig sak til mamma på nille i fjord. Det var en glassramme, med noe som så ut som et uthugget bilde i av en mor som hold sitt barn... Hun syntes det vqar nydelig og ble kjempe glad! Det som var morosomt var at hun sa: men dette er jo SÅ dyrt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Selvsagt kan du gi bort det. Spiller ingen rolle hva gaven kostet, så lenge den er fin. Men du behøver jo ikke å la Nille-lappen sitte på?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Synes det er tanken som teller Folk er smålig hvis de ikke synes gaven de har fått er fin nok fordi den er fra Nille.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 enig i at det er tanken som teller - jeg er bare ikke så sikker på om jeg ville tenkt at det lå så mye tanke bak en gave fra nille. da hadde jeg blitt mye mer glad for en pakke konfekt - som er en perfekt julegave!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Jeg viller heller hatt en fin gave ifra Nille, enn en pk med konfekt Men er veldig mange som blir glad for konfekt. Julestjerne, blomsten, synes jeg er koselig å gi/få i forbindelse med jul
Tante Bassa Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Jeg synes faktisk det er mye fint på Nille. Er ikke som det var for 10 år siden. Vil heller få en ting fra Nille som jeg liker, enn en ting fra en dyr butikk som jeg ikke liker. Spiller vel ingen rolle hvor gaven er kjøpt!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #17 Skrevet 10. november 2009 De selger også for eksempel leker fra fisher price på nille...
* * felicia** Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Synes det er mye fint på Nille jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 Super idè!! Kjøp gavene på nille, og om du ikke finner til alle du skal kjøpe til der, kan du gjøre unna resten av innkjøpene på Rema 1000. Nille er skrap!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Noen som er litt forfengelige her Håper du har sendt ut liste med steder hvor det er akseptabelt å handle julegave til deg, til alle dine venner, bekjente og familie Skjønner ikke hvordan noen kan være så utakknemlige. Vi er glad så lenge vi får gaver. Er tanken som teller. Om jeg ikke liker gaven, så kan jeg fint leve med det. Er glad for at noen har tatt seg tid til å tenke på meg og familien min Noen som ikke vet den sanne meningen bak jul og gaver, men hvor alt handler om å måtte finne/gi den perfekte gaven.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 jeg hadde ikke blitt glad for en gave fra Nille. jeg ville heller hatt kaffe, konfekt, ei fin skål (Hadeland som de selger på Obs) eller noe annet slikt... kan godt kjøpe ting til meg selv der, men hadde aldri gitt bort noe fra Nille
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Hi her. Dukene var fine etter min smak, og jeg tenkte umiddelbart når jeg så de, at dette passer hos henne, så å si at jeg ikke tenker når jeg kjøper gaver på Nille er feil. Jeg tror jeg også kommer til å gi lys og servietter sammen med duken. Så ser det ikke så "lite" (smålig) ut. Og som en over skrev, hadde jeg kjøpt det på Kid så hadde jeg nok ikke tenkt smålig i det hele tatt. (og for alt jeg vet så kan det jo hende de har akkurat de samme dukene) Men etter å ha vært her noen år og sett hva andre skriver om gaver de får, kommer automatisk tankene om smålighet. Skjønner nå at jeg ikke skal tenke slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå