Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Idag når jeg våknet hadde jeg intens vondt/stikking nederst i magen etterhvert gikk det over til høyresiden.. Har aldri hatt slike smerter.. jeg er ca 6 dpo + - idag. Kan dette tyde på festesmerter eller hva kan det være hvis det ikke er det? mensensmerter er ikke slike for meg..
lilleღpersille Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Det kan absolutt høres ut som festesmerter. Jeg fikk plutselige stikkende smerter i ve lyske her før helgen. Hadde litt blodblandet utflod på papiret lørdag og mandag. Jeg satser på at det var festesmerter og festeblødning. Hadde faktisk en svak positiv test her i sta;) Lykke til!
Nuttapia Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Hei! Gratulerer med svak positiv, det er nok ganske så positivt uansett styrke Wohooo!! Til metal babe: Dette hørtes spennende ut!! Åjåjåj! Det høres absolutt ut som festesmerter slik andre har beskrevet det Er litt frustrert. Kan fortelle litt om meg: Aner ikke om jeg er gravid ennå, jeg heller... Festesmerter: (Siste ORDENTLIGE menstruasjon: 28.09.09) Jeg hadde nemlig en veldig merkelig opplevelse. Kan huske noen skikkelige stikkinger jeg fikk. På min venstre side i lillemagen. Var dritvondt. Var litt småfull på deilig rødvin, men det hjalp IKKE mot smertene, gitt!! Dette var 12 dager etter ikm, så jeg vet ikke om det var festesmerter. Hmm! OG vi hadde fullført sex-akt dagen etter siste mens-dag. (29.09) DVS at jeg må ha hatt en tidlig EL hvis det er noe i magen min nå. (og sæd-celler kan jo holde seg levende inntil 5/6 dager under optimale forhold..) Festeblødning?: Ca 10 dpo (dvs 4 dager FØR forventet mensen) fikk jeg spotting, og to dager etterpå litt koagulert og litt friskt blod. I fire dager etter dette hadde jeg bare beige/rosa utflod-aktige greier. Aldri opplevd..! Magen murra, vondt i korsryggen og kjempetrøtt!! Har 28 dagers syklus, +/- 24 timer. Mens-rundene er på max 6 dager. Denne merkelige runden var på 8 dager... Har vært tilhenger av å hoppe av i svingen det siste halvåret pga p-pille - pause OM det var en festeblødning, så er jeg nå inn i min 6.uke. Nå sitter jeg her som ei anna høne og verper på noe som kanskje ikke er der. Det er godt med liv i kroppen. Mensmurringer/-smerter er så absolutt tilstede og har vært der konstant i ca 4 uker nå. Kjennes mer og mer som en ball i lille-magen som vokser. Vondt å gå i de vanlige buksene, er oppblåst og flyr på do 10 ganger om dagen. Sliten, moody og uggen. Kviser og strekk ned i lysken. Ryggen er vond!! JA, jeg veit at jeg må kjøpe test, men av en eller annen merkelig grunn så utsetter jeg hele tida... Lønning kommer snart, så da får man se.. Er fersk samboer, så er litt redd for å være gravid allerede. Men - absolutt hjertelig velkomment Er spennende å lese her inne og følge med på alle som venter på å teste! Er spent på hvordan det går med deg, Metal Babe!
Nuttapia Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Beklager skikkelig for veldig langt svar..
Kristin83 Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hadde EL den 29./30. Nå på søndag morgen kom det litt brunt blod/utflod.. Det varte bare litt utover den dagen. Siden har det ikke kommet noen ting.. Det jeg lurer (håper) på er at det kan ha vært festeblødning??.. Innbiller meg også at jeg har litt symptomer.. Men det innbilte jeg meg sist måned også, og da kom TR. Blir vel skuffa igjen! :-)
Nuttapia Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Fikk du samme type utflod forrige måned også? Høres jo ut som en festeblødning. ca 12 dpo. Du venter ikm til helgen? Tror "de" pleier å si at det er vanlig å ha festeblødning ca 8-12 dpo. Eller så er det TR som erter deg, men vi får krysse fingra for noe HELT annet!!
lurer og lurer :) Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Høres veldig likt det jeg opplevde igår! Våknet med en mageknipfølelse som varte helt til kvelden, og litt utover natta, men så gikk det over.. Ingen tegn til festeblødning men.. Jeg håper og håper!! Håper du er gravid!! Har dessverre ikke noe svar til deg men, er førstegangsprøver
Gjest Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 åhh tuusen takk blir så spennende å se når jeg kan teste.. kan teste førsrkommende fredag (4 dager før forventet mens). hvis ikke positiv da venter jeg til etter jeg forventer mensen!!! Lykke til dere andre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå