Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Ja det er sant!! Skulle egentlig bare sjekke om jeg hadde svineinfluensa(hadde visst en mild mild form) og så sa jeg at jeg hadde tatt en billigstrimmel på søndag som var svakt positiv. Da sa han at Ja vi får vel teste etter graviditet også da Da testene kom inn fortalte han at enten var det vanlig influensa ellers var det en mild form for svinedriten, og forresten, testen var positiv den, så du er gravid!!! WEEEEEEEEE er så glad
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 oi oi , gratulerer så mye Netti86! Husker deg da vi hadde IKM til ca sammetid i oktober Morro at du kommer overtil oss på 1tri da:) Gratulerer nok en gang og lykke til videre!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 Tusen takk Nå fikk jeg tårer i øynene he he, litt følsom for tiden
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 OII så gøy. gratulerer så masse, og lykke til videre. God bedring m influensaen. klem
Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 GRATULERE kjempemye!!! Lykke til videre i svangerskapet og tiden etter!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Tusen takk! Jeg gleder meg sånn og er veldig nysgjerrig på det som kommer. Har faktisk TR smerter nå, men det er vel ikke et dårlig tegn? For visst det er en SA, er ikke smertene veeeeldig store da? Drysser babystøv på dere
LillePersille88 ? Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer!! *SamlerInnMasseBabystøv* TR-smerter er vanlig når man er gravid, livmoren vokser, musklene strekkes osv:) Så det er ikke farlig:) Kos deg masse fremover!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2009 Bra å vite Har blitt sykemeldt i en uke, så skal bare slappe av og la spiren feste seg godt! Er smålig kvalm, men har sea bands så skal bruke dem om det blir verre
Musemor med tre søte små Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Gratulerer og lykke til i svangerskapet
Gjest Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Gratulerer !!! Kos deg masse !! ) *samler støv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå