grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 nå har jeg akkurat vært hos gyn og alt så bra ut på ul.. har jo fortsatt de domme systene men alt så bra ut med bebisen å så sa han at han trodde dette ville gå bra så da klarte vi ikke og holde på gla nyheten lengre <3 fikk bilde også :)http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/22
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hærlig bilde...for et nydelig syn!!! Gleder meg til det er min tur (om halvannen uke Kos deg med bildet og gode tanker og følelser
Miss Dynamite Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 gratulerer snuppa dette fortjener du
kriztie Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Så artig! Det var bra å høre=) Så nå vet familie og venner det?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 ja nå vet alle det og vi koser oss fælt med nyheten <3
ღ sommerspire ღ Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hei! Husker deg fra tidligere her inne. Du slet med å få til 1. mann, var det ikke så? Har ikke vært her på en stund, men fikk med meg at dere prøvde på 2. mann og at du ikke hadde trua. Hva er skjedd?? Gikk det av seg selv?? Gratulerer så mye:=)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2009 hei ja vi slet litt må å få til denne lille spiren også.. men etter dobbelpergo og hormonsprøyter så gikk det heldigvis bra:) så nå er jeg 9 fullgåtte uker og kjempe lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå