Binne Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 I dag fikk jeg kvalmenedsettende av legen, etter å ha kastet opp veldig ofte i over tre uker. Jeg plages av svimmelhet og kvalme ellers hele døgnet. Tok først pillen for tre timer siden og har ikke kjent kvalmen for første gang på leeeenge! Håper dette fungerer for meg. Sea band og Ingefær var bare oppskrytt for meg:-( Gleder meg til å tenke på noe annet enn å holde svimmelheten og kvalmen i sjakk. Kanskje jeg får jobbe snart også!? Lykke til!
Hekta Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Har du hatt problemer med å få kvalmenedsettende av legen? Eller bare du som ba om det sent? Jeg fikk Stemetil i januar da jeg gikk på champix. Han sa nå at jeg kan ta de ved behov nå (ikke at jeg synes at de virker da). når jeg er på det kvalmeste, så hjelper det meg best å bare gå rundt i leiligheten og tenke på andre ting (f.eks gå gjennom formlene jeg må kunne til eksamen) Godtå høre at du er bedre i formen Binne
Binne Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk de litt sent for jeg hadde ikke time hos legen før. Jeg ringte for et par uker siden, men kontordamen sa at dette måtte jeg bare leve med! Godt å bli hørt av legen, litt psykisk også nå når dette ser ut til å virke. Pillene jeg har fått heter Afispran. Han sa jeg kunne ta intill 3 stykker pr dag, men i går klarte jeg meg med 2 stykker og hadde en topp ettermiddag og kveld!!! Lykke til med eksamenslesing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå