Astra71 - tvillingmor Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Var hos legen i dag, og han sykmeldte meg for to uker. Har vært litt mye for meg, med stressreaksjoner og kvalme. Godt å få ta det litt med ro hjemme, har ikke noe på jobb å gjøre i denne tilstanden. Skulle vært i bryllup til helga og i Tyrkia neste uke, men nå er alle flybilletter avbestilt. Det var en lettelse. Det neste som skjer nå er at jeg må finne meg en gynekolog som kan følge meg opp framover. Fikk med meg noen navn fra fastlegen, så jeg får ringe dem og høre når jeg skal ha første konsultasjon. Håper det står bra til med dere andre her inne?
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror du har gjort noen riktige valg. Vær hjemme og ta livet med ro, ta vare på deg selv
GORDONSETTER Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Det syns jeg var et klokt valg. Nå må du bare lene deg tilbake og tenke gode tanker. Planlegg ukene litt så slipper en å tenke for mye, det er jo engang sån når en er hjemme og har fri- for mye tid til å tenke. Ønsker deg lykke til- kan jeg spørre hvor langt du har kommet i "rugingen"? (jeg er 4 uker) Beste ønsker:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Håper du klarer å slappe av og kose deg nå, Astra :-) Klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Noen ganger er det vel verdt og kaste inn håndkleet og jeg tror at du har gjort det rette Astra! Slapp av og nyt roen hjemme du, det er deg vel undt nå!
stinemin med tvillinger Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hørtes nydelig ut, var det fordi du er kvalm eller? Lurer på hva jeg skal si til legen selv. lyst å ta det litt med ro...
Rose69 Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Godt å høre,Astra.Slapp av nå og samle energi :-) Jeg er kvalm - kommer i bølger.Og trøtt..hele tiden...zzzz...ellers ok. Skal til UL neste onsdag. Kos deg på sofaen nå.Snart er de 12 ukene over, da kan du senke skuldrene litt mer.Og kanskje formen er litt bedre. Klem//
Astra71 - tvillingmor Skrevet 11. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2009 Hei jenter! Og takk for støtten! Ja, det var sannelig godt å få den sykmeldingen. Merker at jeg har gått og forberedt argumentasjonen til legen hele helga, nå kan jeg endelig senke skuldrene litt og bare forsøke å slappe av. Ikke lett når jeg føler meg konstant fyllesyk, og ingenting hjelper...jaja. Bare noen få uker til med dette.. Gordonsetter: Jeg var 8 uker på vei i går. Men jeg liker helst å si at jeg er i min niende svangerskapsuke, hehehe. Da er det liksom bare tre uker igjen ;-) Stinemin: Siden jeg nettopp har fått ny fastlege, så dro jeg hele historien for ham - åtte forsøk på to år, dvs ett hver tredje måned og konstant medisinering, alle smellene underveis når det har gått galt, spontanaborten i forsøk to, blødningene forrige helg med den lammende frykten som fulgte av dette, gynekologen som påviste overstimulering. Og til slutt nevnte jeg kvalmen, som gjør at jeg ikke klarer å fungere skikkelig akkurat nå. Fikk dermed sykmelding for totalbelastningen, men selve diagnosen på sykmeldingen ble svangerskapskvalme, ja (han måtte velge seg én diagnose, selv om jeg for min del føler meg vel så mye utslitt som kvalm). Rose, det blir utrolig spennende med ULen din i neste uke! Lurer sånn på hvor mange det er der inne...:-) Masse lykke til, og hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå