Gå til innhold

Ventetid Haukeland eller Haugesund?

Anbefalte innlegg

Jeg skal i gang hos Hausken med 1 forsøk ved neste mens. Men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal kjøpe pakke eller kjøpe 1 forsøk. Har ikke brukt noe forsøk i det offentlige, så alternativt kan jeg sitte i kø, og ta et forsøk privat mens jeg venter.

Har mest lyst å kjøpe pakkeløsning, men er usikker på om vi klarer å skrape sammen til pakkesløsning og medisiner. Har ikke så lyst at det skal gå utover feriereisen vår til uken og julen heller...

Noen med erfaring fra Haukeland her, går det i det hele tatt ann å sammenligne Haukeland og Hausken?

Det er eggene mine som er problemet, har lite eggutvalg og blir dermed gravid på egg med kanskje dårlig kvalitet, spontanaborterer dermed ganske tidlig. Hausken anbefaler prøverør til oss for å ha kontroll på hvilke egg jeg blir gravid på.

Ble rotete dette, men spørsmålet mitt er egentig om ventetiden på Haukeland er lang, og om de kan sammenlignes med hausken? Alternativt er det jo fritt sykehusvalg, og lurer dermed hvordan det er på Haugesund Sykehus, ventetid og faglig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140956589-ventetid-haukeland-eller-haugesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi hadde første forsøk hos Hausken, og nå er vi snart ferdig med et nytt forsøk, denne gang på Haukeland. Må si at jeg var skeptisk til denne overgangen og så for meg samlebåndfølelse og upersonlig kontakt hos det offentlige. Dette har absolutt ikke stemt!! Det er utrolig koselige, omsorgsfulle folk på Haukaland!! De tar seg god tid, tar en seriøst, og det er stort sett de samme legene og sykepleierne en treffer gang på gang!! Tror ventetiden er ca 6 mnd tilsammen på Haukeland, men jeg vil absolutt anbefale å vurdere å gå offentlig!! Lykke til med valget =)

Takk for svar!

Prøver Hausken, men får tenke på hvor mange forsøk vi eventuelt går for der. I morgen har jeg legetime, hvor jeg skal be om at vi blir henvist i "kø", så får vi bare ta det fra der...

må si meg enig med meg83, de er kjempe koselige på haukeland, dem svarer på alt og hjelper til, har ikke hatt noe probl med dem enda...jeg har hatt ett uttak og 2 innsett, hadde ma første gang og nå er det 2 egg inn så jeg håper virkelig på bedre lykke=)

masse lykke til=)

Hvordan er de med medisiner da, føler de er "strenge" med medisinering, uten at jeg egentlig vet noe om det. Hausken vil gi meg blodfortynnende, progesteronstøtte og kortison for å unngå spontanabort. Det er kanskje ikke selvsagt at jeg vil få denslags i det offentlig?

Annonse

det kommer vel kanskje litt annpå historien din osv jeg mistet jo sist uten at dem vet hvorfor så nå skal jeg ha crinone gel , progynova tabletter og albyl-e noe som tilsier progesteron støtte og blodfortynnende...=)

Håper de to eggene klorer seg godt fast hos deg :)

Vi får bare veie frem og tilbake, se over økonomi, og følge magefølelsen. Er ikke lett. Liksom ikke selvsagt å bli gravid + graviditeten skal vare, på 1 forsøk heller. Skulle ønske det kom med garantier dette her :) Heldigvis har vi ikke brukt av offentlige forsøk, så når økonomien stopper oss, får vi gå den veien. Er vel bare å sette seg i "kø" tenker jeg!

må ha masse lykke til fremover=) er enig med den at det skulle fulgt med garantier=S ja det håper virkelig jeg de to eggene mine gjør og=)

fatter ikke at dette skal koste så masse penger=( burde ikke være det, det gikk på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...