Emmalie84 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei hei. I går fikk jeg og gubben en real overraskelse! Jeg har slitt mye med hofte, rygg og korsrygg, så jeg var hos Kiropraktor for første gang i går. Før jeg fikk komme inn måtte jeg fylle ut skjema med div. spørsmål. Damen i skranken sa vi skulle ta røntgen av nakken min og om jeg var gravid....jeg sa jeg kan ikke være for sikker, så de utsatte røntgen for denne gang å knakk meg heller i alle mulige retninger. Jeg gikk derfra med beskjed om å ta en test for å være sikker... Reiste innom apoteket på vei hjem og kjøpte test...satte meg ned i sofaen og tenkte.... Kan jo i så fall ikke være mer en 9-10 dager siden eggløsning....ALT for tidlig tenkte jeg, men men....hvis ikke blir det hcg-blodprøve hos legen... Jeg tok en av testene og la den i skuffen på stuebordet....ventet til det var gått 3-4 min...VIPS!!!! Jeg er gravid!! :s Blir ikke røntgen av nakken men UL av magen om ikke så lenge;) I dag kjenner jeg nervene!!!! Tenker på alt jeg har lest og hørt.... I vesken har jeg antibakterielle servietter og relenza (satt barnevakt her en natt for en gutt på 7 som hadde halssmerter og feber). Svineflunsa SKREMMER meg. Går på jobben og tør ikke ta i noe!! Da må det tørkes over... Har bestilt time til Jordmor...kanskje hun kan roe meg ned....kan det at jeg stresser meg opp med dette viruset gjøre at jeg øker risikoen for SA?
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 gratulerer i hvertfall=0) jeg ville prøvd å stresset minst mulig, jeg stresser ikke på grunn av svineinfluensa, men burde vel beskymret meg litt...hehe, omvendt her altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå