BebeGutt<3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei! Sluttet på p-pillen , fikk mensen 10. oktober. EL den 24.oktober og hadde masse sex før/rundt denne datoen. Hadde stikkinger fra EL og en uke utover.. Men den 27 ( 3 dager etter EL) Begynnte eg å blø.. blødde i to dager, så stoppet det. Etter det har eg hatt smålige mesnsmerter og eg har kjennt at det er noe anderledes i magen enn vanlig. IKM var ca for 3 dager siden, har bare negative tester.. Siden eg sluttet på pillen, så kan d være at syklusen har blitt lengre, MEN Eg tok jo EL tester for å finne ut akkurat når EL var, så det er jo rart at eg forsatt ikke har fått mensen? NOen som kan hjelpe meg? Er jeg mulig gravid og må eg ha tolmodighet? Eller må eg vente på at TR skal komme? Hva tror dere? Tak hvis noen svarer!
Foxi Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei @Linn@! Spennende Det er jo godt mulig at du er gravid. Jeg hadde ikm 2 nov, tok test på fredag (neg) og har enda ik fått tr. Den kan hende jeg er uheldig med syklusen denne mnd, men håper ikke det. Masse masse lykke til Så får du prøve å ta en test igjen om noen dager, om tr ikke kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå