Gå til innhold

ordinær ul..

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er den nervepirrende tiden over, tiden hvor man grubler over om begge ungene er friske og alt..

var på ultralyden i dag tidlig, sov nesten ikke i natt, og klarte ikke spise i dag tidlig.. men så var det sannhetens øyeblikk..

første vi så var at tvilling 1 var ei jente, lå og viste seg klart frem mens hun kavet med armene til oss :-) alt sto bra til med henne, ting var som de skulle..

tvilling 2 var ikke like lett å finne, men etter veeeeldig mye leing og undersøkelse, så fikk vi bekreftet at denne ungen var frisk også (ungen lå og vred seg til alle kanter, mens søstra dultet benene i hodet på'n)

så tok jordmor seg til til å se etter kjønn på tvilling 2 også, og etter mye leting og venting (like før hun ga opp) så vred den seg godt til rette og spriket ed bena, og joda, der var det en guttunge som viste seg :-D

så da er det to friske og aktive krabater, en av hvert kjønn.. og jeg har aldri følt meg så stolt, heldig og takknemelig før i hele mitt liv!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ke koselig. vi skal på ordinær ul på torsdag...e så spent...godt at alt så bra ut med deres to små gull:)

Skrevet

Gratulerer med en av hver!! Det skal vi også ha! Kjempestas!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, her ser det også ut til å bli en av hver :-)) Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...