Gå til innhold

Jeg blør jeg blør.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg småblødd hver dag i tre uker snart. Har vært på to UL, hvor de har sett et bankende hjerte og plommesekk, og et litt mørkere området som er blod som kommer ut.

Gynekolog sier at det kan være gnisninger mellom morkake og livmor?I dag blør jeg mer enn på en stund, og mer mensmerter. Er så lei av å hele tiden være på vent? Klarer ikke å slappe av dessverre. I tillegg er jeg så j..... kvalm..puhh Sorry klage innlegg..

Noen med erfaringer her, helst positive.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke noe greit å gå å tenke på nei :( Men det høres ut som du følges opp av gynekolog da? Hvor langt er du på vei? Om det er lenge siden du var sist på UL, å du nå blør mer å har smerter, burde du kanskje inn til ny kontroll? Håper det fortsetter med å gå bra å at blødningene snart stopper!

Skrevet

Jepp følges opp av gynekolog/speisalist i fødselshjelp. Var på UL på torsdag senest. Da var jeg trygg et par dager også fortsetter det med bekymringer igjen, Jeg er vel snart 9 uker. Skal tilbake på UL 20 november. Men synes det er så rart at jeg er i så dårlig form, superkvalm, null overskudd osv hvis det eventuelt skal ende i en SA.....Hmmm. Får håpe det går riktisg vei og gleder meg til midten av desember. Forhåpentligvis mindre bekymringer og mindre kvalme.

Skrevet

Kanske något positivt her;) Jeg blodde i mer enn 1 uke (blor fortsatt litt, er i uke 9) å det ganske ordentligt. Jag var helt sikker på att det hade gått galt, hur kunde någe finnes kvar? Men jodå, det var helt som det skulle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...