Gå til innhold

Hysterisk som tar henne til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3 år, hadde litt feber (38) fredag og lördag kveld, og vært litt hes, men i fin allmenntilstand. Litt slapp innimellom bare. Hadde henne i barnehagen i går, men jeg henta henne litt tidlig og da var hun sörpe forkjöla. I dag er hun også det, kanskje litt bedre igjen nå. Vært endel grinete på natta.

Har vurdert frem og tilbake om jeg skal sjekke henne for svineinfluensa, men hun har jo så milde symptomer (skrevet om det flere ganger her inne også). Virker bare som en forkjölelese. Fikk time hos legen senere i dag. Föler det litt hysterisk. Hun leker jo og står i liksom...

Hadde aldri tatt henne til lege, hadde det ikke vært for den svineinfluensaen og at jeg er gravid i 1.tri, og ikke har tatt vaksine. Kanskje hun slipper å vaksineres om hun har hatt et snev av det.

Hmmm... Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke fortelle hvordan det gikk hos legen etter dere har vært der?

for jeg har en sønn på 1 og 1/2 år med akkurat sammen symptomer, og lurer på hva det kan være..

Skrevet

Jo, det kan jeg :-)

Skrevet

Legen trodde ikke det var svineinfl., men hun tok likevel pröve da noen har atypiske symptomer. Var vel mest fordi jeg ville det. CRP var normal.

Jeg sa til henne atdet blir vel for dumt om jeg skal komme til deg hver gang hun har feber el. for å ta pröve av svineinfl., og da sa hun at hun kom ikke til å avvise oss og at da tok hun nok ikke pröve hver gang, men vurderte det klinisk.

Skrevet

takk for svar =) Gutten vår har i tillegg hatt feber oppe i 40 og den første dagen han var syk (på lørdag) så kastet han opp alt han fikk i seg.. han har fortsatt feber, så jeg burde kanskje dra til legen med han siden han ikke har blitt bedre enda..

det er første gang han er ordentlig syk, og jeg har ingen erfaring fra før, så vet ikke hva som er normalt eller om det kan være svineinfluensaen..

Skrevet

Uff, aldri noe göy först gang de er syke.. Det er allmenntilstanden som avgjör. Spiser og drikker han, samt er våken og med, skal det ikke være noen fare. Man sier gjerne at etter 3 dager med feber, skal det sjekkes.

Røegner med du er gravid, så jeg synes absolutt du skal ringe legen for å få avkreftet/bekreftet om det er svineinfl. Er det det, kan det hende du må ha noe forebyggende medisin. Små barn har lett for å kaste opp ved svineinfl. Legen sa at de som regel ikke var særlig snörrete ved svineinfl.

Skrevet

han er veldig snørrete, men siden det er tredje dagen med feber så bør hn nok få seg en sjekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...