Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 at hun rådet meg til å ta test, hun sa hu så et bilde med graviditet nå :-D mn samtidlig så hun en periode på 5mnd fremover. hmm, krysser fingrene for at jeg er gravid nå :-D 2dager over ikm men negativ test med billig idag :-S
Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 ringte nettopp tarotkongen som også så graviditet på meg denne pp, hvis jeg ikke var gravid nå så ble jeg det neste pp, men han så graviditet nå. han sa også at eggløsningen min var på dag 15 i syklusen :-D å at da var det bare å peise på, hehe. hvertfall 2ganger til dagen :-S håper eggløsning er i ei helg da evt :-D men håper at mensen ikke har tenkt å komme denne pp, hun er ikke velkommen her på 9mnd.
White*Angel Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 ifølge henne skulle jeg bli gravid i sept men d ble jeg ikke. Skulle klare bilteorien ved neste forsøk og, men d gjorde jeg heller ikke.. Bare tull å bruke 300 fuckings kroner på henne ja:(
White*Angel Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Det husker jeg ikke, men dyrt nok ble d iallefall! Blir så trist når man liksom ringer de kjente spådamene, så er det ikke riktig d de sier:( Ble rimelig skuffa... Prøvd lenge nok nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå